Studiogear overspending topic

Hallo allemaal,

Zijn jullie bekend met het fenomeen van TEVEEL kopen? Ik vrees dat ik daar nu slachtoffer van het worden ben ;)
De helft staat nog in dozen.. nog maar een kwart van de apparaten geschecked. Lijkt wel een loods hier onderhand.
Tips? Naast het blocken van je creditcard en je ebay account opzeggen?

Zelfbeheersing

geef alles wat je teveel hebt weg, verloot het hier op het forum, een getal onder de 10, ik zeg 8.
dan leer je dat vanzelf af.
of niet.................

zes, lijk mij ook een goeie, of 9

:koffie:

*D grappuuh makers LOL

* Even wat korte reacties.:
Nee ik ben geen n00b. Ik heb genoeg ervaring met produceren. In de mid 90' iger jaren had ik een modest setup met R8 MKII, Novation BassStation, JD-800, Syntechno TB MKIII, Alfa Juno 1 met Cakewalk Pro en plugins. Ik haatte cakewalk ;)
*Ja ik kan impulsief zijn.
* Nee ik heb al aan Japan gedoneerd.
* Zoals iedereen hier gaat het om zuurverdiende spaargeld. De ene geeft het uit aan een nieuwe car, ik aan studiogear aangezien ik besloten heb om van mijn hobby mijn werk te maken..

hmm, dan kun je nu dus kijken met welk apparaat je nog niets verdiend hebt en die kun je gaan gebruiken of verkopen.

Financiele noodsituaties creeren. Doet 'n zeker forum lid dat effe niet hier is nu ook struktureel :D

LOL.. bedankt voor de tips heren. It's all about networking and creating quality tunes. Ik hoop dat er later dit jaar wat cash gaat binnenkomen. Maar ik heb een lange adem :biertje:
P.s. ik heb mijn CC nu in bewaring bij een maatje. No red figures plz ;)

Kapitalisme....?

*D grappuuh makers LOL

* Even wat korte reacties.:
Nee ik ben geen n00b. Ik heb genoeg ervaring met produceren. In de mid 90' iger jaren had ik een modest setup met R8 MKII, Novation BassStation, JD-800, Syntechno TB MKIII, Alfa Juno 1 met Cakewalk Pro en plugins. Ik haatte cakewalk ;)
*Ja ik kan impulsief zijn.
* Nee ik heb al aan Japan gedoneerd.
* Zoals iedereen hier gaat het om zuurverdiende spaargeld. De ene geeft het uit aan een nieuwe car, ik aan studiogear aangezien ik besloten heb om van mijn hobby mijn werk te maken..

Dan moet je niet klagen / dit topic starten.

'k Blijf bij m'n eerste comment.

Don't want to bust your bubble JayzFresh, maar er is geen geld in EDM, als je een happy meal kan kopen van je statements mag je blij zijn :D compilaties zijn helemaal om te huilen.

Doe het dus maar uit liefde voor muziek, want rijk ga je er niet van worden.
zelfs grote namen als BT verdienen meer aan een remixpack op Beatport dan aan de single zelf.
Enige manier manier hoe je nog een beetje geld kan verdienen is als je in de DJMag top 10 komt en mensen je willen betalen om te draaien.

Precies.

Ik zie gages van €2000 voorbij komen... en die gasten draaien dan 3 uur plaatjes. En dat is nog goedkoop. Ik zie ook bedragen van €6000 voorbij komen... ex btw.... ex vlucht... ex hotel...

Hangt van je afspraken met distributie af, en hoeveel je zelf doet. Veel mensen verdienen uiteindelijk het meeste aan platen omdat ze ze zelf rechtstreeks aan winkels verkopen. Als je dan ook nog draait is het echt best te doen. Gewoon zorgen dat je iets eigens hebt, dan komt men vanzelf bij jou.

Back