[Trance] Myth - Code Blue (Original Mix)

Origineel geplaatst door Shivah
het begint steeds meer op fok te lijken hier8D
heel erg offtopic: laten we daar maar niet op hopen dan! :D

Kzat net ff naar Tiesto's nieuwe mix CD te luisteren en startte daarna jouw nummer... Nou blijkt dat de track productie prima is... qua mix en master kan er vind ik nog wel wat aan geschaafd mag worden. En voor de rest ist een heerlijke track maar opvallen doet ie zekerrrrr niet vind ik... Maar dat hoeft ook niet altijd toch?? :)

Dit is een puike productie, je zit duidelijk op de goede weg wat betreft sound, etc. Mag misschien wel iets spannender, wat ruigere beats en met name zou je track wel wat atmosferische 'bijgeluiden' kunnen gebruiken (schitterend altijd hoe je geluid moet omschrijven). Een lekker snijdende lead zou ook niet misstaan.

Verder: ga zo door.

Origineel geplaatst door Fredd-E
hehe laat die koekjestrommeltrance ook maar achterwege.

ik moet gewoon niets weten van eender iets wat te maken heeft met trance.

smaak he.

Tja ik ook niet Fredd, maar die herrie op jouw site is ook niet echt om naar huis te schrijven ;) :D
909 drums door een distortion halen is ook niet echt moeilijk he....;) :okdan:

Waarom krijgen mensen in de trance threads spontaan aap-achtige trekjes waarin ze zichzelf willen bewijzen?

Het siert ze in ieder geval niet.

Vreemd..heel vreemd...

Verder, deze track klink erg ok, qua kwaliteit en heeft een goeie kick. De track gaat alleen een beetje langs mij heen. Ik zou wat meer opvallende samples erin stoppen. Misschien wat kreunende wijven? Doen het altijd wel ok.

Origineel geplaatst door Bass
Tja ik ook niet Fredd, maar die herrie op jouw site is ook niet echt om naar huis te schrijven ;) :D
909 drums door een distortion halen is ook niet echt moeilijk he....;) :okdan:

op mijn website staat enkel muziek van 2 jaar geleden.

indien je nieuw materiaal wilt horen geef me dan maar even een seintje.

die muziek wat daar op staat, is de eerste muziek die ik ooit heb gemaakt.

Back