Looking into Your Eyes

Okalnix

Stamgast
Had dit deuntje tijdje in mij hoofd en met wat goede tips van uit de forms is dit het resultaat.
Bedankt.
http://soundcloud.com/okalnix/looking-into-your-eyes-04-2011

Op naar het volgende projectje :geslaagd:

Als je tips of wat opmekingen laat het gewoon weten.:dj:

Bij een aftiteling serrie haven begin een piano de eerste noten zijn de basic pom pom bas van de piano en een totaal ander deuntje kwam bij me op,deze voor gezongen op de memo record en daar na stukje bij beetje met de midikeybord op genomen en verwerkt,ben niet erg handig in keybord.
Het grappige is dat mij vrouw bij het koken dat deuntje nu zing lol.
Dus hij blijft lekker hangen in het gehoor.

Bradley? is it U?

nononsense achtergrondmuziekesse , doe maar verder, als dit genre je ding is, nu nog es echte strijkers kopen in sample en je zal zien dat het niveau zal stijgen, dit zijn huis tuin en keukenklanken van een gm standaardvst module ofzo en die klinken te jaren 80 keyboardconcert-achtig.
veel plezier en laat ons nog zulks horen, is rustig genietbaar :)

Ik vond de ruimtelijk lekker dus zo doende.
De vooilen zijn met mophine gedaan ivm te weinig geheugen kon ik de sampels niet naar wens toe voegen. Ben nu bezig met een verhaalje in muziek vorm.
Is pas in begin fase.
Het idee is met 1 contrabas,1 chello,1 eerste viool en een tweede viool
Zodat je in een kamer kan spelen.
Beetje een totaal ander idee maar toch leuk.

je hebt in elk geval ideeen, en stelt jezelf in staat om in conceptvormen te denken....
doorgaan zo, en dan komt het helemaal goed !

Yep in Fl Studio 10 en mophine.
Heb later de Bunny Story gemaakt met viool sampels.
Als ik boven de 1700 mb uit komt moet ik al oppassen dat het net wel of net niet meer werk op de pc.
Wat ik wel kan doen als het geheugen te klein word eerst een wav of mp3 maken van een stuk zodat er meer ram geheugen vrij komt.
en deze vervolgens in plakt.

Back