Oakley modulair

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

DigiLoog

Ouwe rot
Op marktplaats een Oakley Modulair met Milton sequencer, moet weliswaar nog wel afgebouwd worden.
Ik vraag me alleen af of je voor 4000 euro niet beter iets anders kunt kopen.

Tsj, da's altijd de vraag he. Voor het geld kun je ook een Jupiter-80 of een Synthex kopen, og meer voices ook! Als je niet kunt solderen wordt het al wat minder aantrekkelijk maar 4000 euro (vanaf) voor 40 modules + een zooitje sequencers is natuurlijk niet zo duur (vermits deugdelijk uitgevoerd). Ik weet niet wat die modules als kits kosten maar er zullen heel wat uurtjes ingegaan zijn. Er zit een aantal forumleden te kwijlen, dat is zeker.
Hier staat -ie: http://muziek.marktplaats.nl/synthesizers/440917830-modulaire-synth-6-voice.html

Dit is echt wel een dikke set natuurlijk. Maar inderdaad kun je voor hetzelfde geld heel wat ander mooi spul kopen. Ben je op zoek naar een modular of niet, da's de vraag;)

Ik heb geen verstand van electronica maar de manier waarop het systeem gebouwd is lijkt me wat ongebruikelijk? Kunnen de modules er makkelijk als broodjes uitgehaald worden?

Volgens mij kun je de afzonderlijke modules er niet makkelijk uithalen als ik het goed zie. Dat is inderdaad niet zo gebruikelijk. Het is een project, je moet er maar zin in hebben:)

Het lijkt me onwaarschijnlijk dat iemand met 4K aan zijn deur komt staan..

Het lijkt mij niet onwaarschijnlijk. Heel veel synth voor niet teveel. Als je toch handig bent met de bout heb j'm zo eh.. omgebouwd. Is het niet forumlid pjoris die op dit formaat bezig is?

Tja...het blijft een forse uitgave. Ik geen hem meer succes als ie ze los verkoopt. Maar mischien zit ik er langs.

nee . relatief is niet relatief, alhoewel, letterlijk gezien natuurlijk weer wel

Op MP is het bieden vanaf 4000. Hij zal 'm dan ook voor ergens tussen 4 en 6000 verkopen.

Ik betwijfel het..