Oakley modulair

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

DigiLoog

Ouwe rot
Op marktplaats een Oakley Modulair met Milton sequencer, moet weliswaar nog wel afgebouwd worden.
Ik vraag me alleen af of je voor 4000 euro niet beter iets anders kunt kopen.

Tsj, da's altijd de vraag he. Voor het geld kun je ook een Jupiter-80 of een Synthex kopen, og meer voices ook! Als je niet kunt solderen wordt het al wat minder aantrekkelijk maar 4000 euro (vanaf) voor 40 modules + een zooitje sequencers is natuurlijk niet zo duur (vermits deugdelijk uitgevoerd). Ik weet niet wat die modules als kits kosten maar er zullen heel wat uurtjes ingegaan zijn. Er zit een aantal forumleden te kwijlen, dat is zeker.
Hier staat -ie: http://muziek.marktplaats.nl/synthesizers/440917830-modulaire-synth-6-voice.html

Dit is echt wel een dikke set natuurlijk. Maar inderdaad kun je voor hetzelfde geld heel wat ander mooi spul kopen. Ben je op zoek naar een modular of niet, da's de vraag;)

Ik heb geen verstand van electronica maar de manier waarop het systeem gebouwd is lijkt me wat ongebruikelijk? Kunnen de modules er makkelijk als broodjes uitgehaald worden?

Volgens mij kun je de afzonderlijke modules er niet makkelijk uithalen als ik het goed zie. Dat is inderdaad niet zo gebruikelijk. Het is een project, je moet er maar zin in hebben:)

Het lijkt me onwaarschijnlijk dat iemand met 4K aan zijn deur komt staan..

Het lijkt mij niet onwaarschijnlijk. Heel veel synth voor niet teveel. Als je toch handig bent met de bout heb j'm zo eh.. omgebouwd. Is het niet forumlid pjoris die op dit formaat bezig is?

Tja...het blijft een forse uitgave. Ik geen hem meer succes als ie ze los verkoopt. Maar mischien zit ik er langs.

nee . relatief is niet relatief, alhoewel, letterlijk gezien natuurlijk weer wel

Op MP is het bieden vanaf 4000. Hij zal 'm dan ook voor ergens tussen 4 en 6000 verkopen.

Ik betwijfel het..

Slechte foto's, veel geld in een keer op te hoesten, 90% afgebouwd, Nederland schraapland.

Het scheelt weliswaar een hoop moeite als je zelf aan het bouwen bent en je kunt zoiets kopen, maar je zult altijd zien dat je net iets anders wil dan er in heel die berg zit en dat je een hoop niet gebruikt, dan is het een hoop geld.
Ik geloof zeker dat diegene die dit koopt eruit haalt wat ie nodig heeft en de rest op marktplaats/ ebay pleurt.
Als je het al verkoopt. Ik zou het eerder in logische stukken opdelen en die proberen te verkopen, niet alles los want dan blijf je altijd wel met iets zitten.

Maar ja, de wonderen zijn de wereld nog niet uit, de laatste tijd zijn er best wel van dit soort grote partijen verkocht (tenminste dat grote Doepfer systeem laatst op mp was toch ook verkocht?).

Het is ontworpen als een 6 voice, dat kom je haast niet tegen. Als je niet polyfoon wilt spelen dan zijn 6 VCOs misschien wat veel van het goede. Maar echt 4000 euro voor zoiets is echt niet duur hoor, wat Ralph de Schraper ook mag verkondigen.

Het is ontworpen als een 6 voice, dat kom je haast niet tegen. Als je niet polyfoon wilt spelen dan zijn 6 VCOs misschien wat veel van het goede. Maar echt 4000 euro voor zoiets is echt niet duur hoor, wat Ralph de Schraper ook mag verkondigen.

Ik ben niet de schraper...betaal over het algemeen marktconform of meer..

Ik begrijp dat 4K de prijs is volgens de modulaire Wizzards hier alleen na 10 jaar gear kopen en verkopen in NL ben ik tot de conclusie gekomen dat het lastig is om dure spullen in NL te verkopen..

sorry

Mijn advies is maak het systeem op zijn minst af, rangschik het wat netter en maak een stuk of wat heldere pics dat scheelt "klagen dat niet niet genoeg oplevert"

Citaat ralphvanzeel : ben ik tot de conclusie gekomen dat het lastig is om dure spullen in NL te verkopen..
Ha ha dan ben je niet de enige ;)
Hollanders beginnen een beetje op Turken te lijken, die willen ook alles (bijna) voor niks :D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back