VintageWorks
Ouwe rot
De meeste Hollanders zijn Turken, dus ja...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Ik ben niet de schraper...betaal over het algemeen marktconform of meer..
Ik begrijp dat 4K de prijs is volgens de modulaire Wizzards hier alleen na 10 jaar gear kopen en verkopen in NL ben ik tot de conclusie gekomen dat het lastig is om dure spullen in NL te verkopen..
sorry
Mijn advies is maak het systeem op zijn minst af, rangschik het wat netter en maak een stuk of wat heldere pics dat scheelt "klagen dat niet niet genoeg oplevert"
De meeste Hollanders zijn Turken, dus ja...![]()

Nooit geweten dat Turken ook muzikaal waren, hun meeste muziek lijkt net op katte gejank![]()
Het is ontworpen als een 6 voice, dat kom je haast niet tegen. Als je niet polyfoon wilt spelen dan zijn 6 VCOs misschien wat veel van het goede.

Ten eerste bestaat er niet zoiets als "wat veel" in een modular. Ten tweede al helemaal niet als het om VCO's gaat.
6 VCO's in een 6 voice is niet zo veel eigenlijk, want je zit dan dus beperkt tot 1 OSC klanken.
Groetjes van Nicolas "13 VCO's in een 4 voice" 2000![]()

leuke treat : " hoeveel ANALOGE oscilatoren heb je " ?
denk zo'n 119 stuks ( orgels ed niet meegenomen, alleen vco 's )

de rest van m'n laatste de vco synths (Little phatty en SH-5) heb ik de deur uit gedaan 
Citaat brz : Echt, wat een domme lul ben jij........en ralphvanzeel : ga aub ergens anders heen met je flauwe praatjes.
Hoezo?
Mag ik niet ventileren dat Turkse muziek niet mijn ding is, nooit naast Turken gewoond zeker met die herrie.
Als het nog ergens naar zou klinken, maar het is nogmaals katte gejank en dat heeft niets met discriminatie te maken![]()