rack-oren mks 80

Status
Please reply by conversation.

markaugust

Stamgast
heb een bloedmooie puntgave rev 4 op de kop weten te tikken. helaas geen rackoren dabei.
dus daar nog wel naar op zoek. anyone?

Leuk! Voor hoeveel heb je dat prachtding gescoord?

MKS-50 rackoren passen volgens mij ook.
De MKS-50 die ik had, had blijkbaar niet-originele rackoren.

Ik denk dat je dat soort rackoren nog wel kan bestellen en in het slechtste geval laten maken. Lijkt me niet zo moeilijk voor iemand die een beetje handig is; mooi zwart spuiten met een verfspuitbus en ze zijn beter dan originele.

Je kan altijd eens bellen naar Muziek+Visie, zij kunnen meestal nog wel aan dat soort zaken geraken.

www.muziekvisie.be

MKS 50 passen zeer zeker niet, zijn namelijk 1HE, hij heeft 2HE nodig

MKS-20 is misschien nog wel je beste gok; die haal je voor erg weinig geld tegenwoordig.
Trouwens qua sound ook nog erg de moeite waard, vind ik.

cheers jongens. nu ja goed. rackoren die passen en dan bedoelde ik eigenlijk alleen voor de mpg 80. op de mks zitten ze al op. als iemand iets heeft wat past, graag. thanx voor de info.
ik heb de set voor 2000 gescoord, maar dan wel bijna in perfecte staat.

Ik heb die liggen, set rackears voor MPG 80 en dat is geen grap, ik wilde ze altijd bewaren voor als me zoiets zou overkomen.

hoe lang zijn die oren? ik heb een stel gekocht, dat waarschijnlijk rekoren voor een mpg80 zijn, bij een hele stapel roland rekdingen, maar ik heb geen mpg80...

dit zijn ze

Attachments

• DSC04222.jpg
    DSC04222.jpg
    58,2 KB · Bekeken: 58
hey. dat zouden ze zo maar kunnen zijn en ik zou ze als dan, ook graag willen hebben.
zit nu alleen in de usa, nog tot en met 17 september, hoop dat ik er daarna even op terug kan komen met dimensies etc. goed?
thanx

ciao

is goed hoor, maar intussen denk ik dat ze te lang zijn... dus don't set your hopes too high

zien er idd te lang uit. programmer is niet veel breeder als die pg200 van de jx3p namelijk die je er daar ook op de foto hebt. thanx voor t aan me denken, dat wel!

Status
Please reply by conversation.
Back