Interessante Arduino Stepsequencer

er staat dus op de site dat er geen geluid uit komt hé. Hij stuurt alleen maar midi.

T'is maar dat je dat begrijpt.

er staat dus op de site dat er geen geluid uit komt hé. Hij stuurt alleen maar midi.

T'is maar dat je dat begrijpt.
Hmm, dat is wel wat jammer, dacht net "yes eens een TR-707 voor een normale prijs".

Ach ja, de sequencer zal ook wel nice zijn.

Had het stukken leuker gevonden als ie echt geluid had gemaakt! Jammerr...

Grappig dat het hele dingetje op een arduino draait. Ik had niet gedacht dat je er zo ver mee kon gaan. (met mn arduino dan)

sorry heren, maar ik krijg die links niet meer gefixed.
Klopt, geen soundengine helaas, anders zou het wel heel goedkoop worden..

100 voor een clone die geen geluid maakt en geen behuizing heeft.
250 voor een echte.

puntje puntje puntje.

is dus puur sequencing tool ,..koop dan een tr626/505

En geen processor heeft, want dat is nog exclusief Arduino. Het is puur de interface.

Op de 'purchase' pagina staat dat als je die 85(incl) of 100 dollar betaald je een fully functional krijgt. Dus ik neem aan dat daar ook een arduinootje bij zit.

Daar staat "fully functional product". Waarbij "product" neem ik aan alleen deze shield is.
Op de homepage staat vrij duidelijk "Arduino board not included".

Sowieso kunnen er verschillende Arduino's gebruikt worden, dus als hij erbij had gezeten hadden ze wel gezegd welke er dan bij zat...

Ik heb m eens bekeken en er eentje besteld. Samen met een Arduino Uno board kom je op iets meer dan 100 euro. Gezien wat hij nu kan en misschien in de toekomst nog bij komt, vind ik het niet duur.

110 dollar voor het shield = 75 euro incl verzenden
24,50 euro voor het Arduino Uno board = 29 euro incl verzenden
Totaal dus 104 euro.

Arduino board heb ik hier besteld: http://www.freeduino.eu/

Het enige dat er bij moet is een mooie case. Ik denk dat daar in de toekomst nog wel wat ontwerpen voor worden gemaakt door anderen, ik heb daar geen ervaring mee dus maak me nog niet te druk hehe..

Back