hoe doettie het????!?!

Heeeullle vette sound

Dat geluid lijkt erop of hij een eend aan het martelen is;)
Haha, klinkt meer als een verkrachte kalkoen, beeetje filteren enzo, biTtte shite enzo

Nou boombipbass je weet wat je doen doen staat

8D

Dat geluid lijkt erop of hij een eend aan het martelen is;)
:okdan:

snap niet zo goed wat er nou zo vet is aan de voorbeeld plaat. niet om de keuze van ts te ondermijnen, maar het geluid is niet zo heel vet, en de productie is op zich zelf ook al vrij saai.

misschien dat die nieuwe ducktorture vst soelaas kan biedden :)

ja nou t gaat niet zozeer om hoe hij t knipt en arrangeert, maar eerder om het geluid van de "aowaowaowaow"
klinkt als een luidspreker maar toch ook anders...

dit is zeg maar Chuckie/Afrojack uit de prehistorie, ik hoor gewoon een square basje met portamento (Steinberg NEON o.i.d. simpels) en "iets" lofi dingie eroverheen heen. snap niet dat je hier warm voor loopt (echt niet)

snap niet dat je hier warm voor loopt (echt niet)

dat snappen sommige mensen van jouw trance ook niet, en ze snappen het van mijn enorme liefde voor bluegrass al helemaal niet :D

Da's waar, maar ben benieuwd wat TS erin hoort? wat voor hem deze track zo "vet" maakt?

Da's waar, maar ben benieuwd wat TS erin hoort? wat voor hem deze track zo "vet" maakt?

het klinkt gewoon niet als iets wat uit een synthesizer zou komen, het klinkt als n kruising tussen een talkbox en nog iets..

misschien is dit nummer niet heel spectaculair en varierend maar het is gewoon dansvloer material..

anyway het lijkt me vet om n jazzy solo in die style te doen

het klinkt gewoon niet als iets wat uit een synthesizer zou komen, het klinkt als n kruising tussen een talkbox en nog iets..

misschien is dit nummer niet heel spectaculair en varierend maar het is gewoon dansvloer material..

anyway het lijkt me vet om n jazzy solo in die style te doen :duivels::duivels:

Pull over: begin jaren 90, volgens mij 91 of 92. DJ Deeon 96 of 97?

Pull over: begin jaren 90, volgens mij 91 of 92. DJ Deeon 96 of 97?

neej is toch anders.. misschien wel die pitchbend, maar t gaat meer om t megafoon vocal achtige klinkende synthese van t geluid.. ik zoek die sound.. alsin, synthesizer.. of whatever t is :)

Filter of EQ op geluid met band pass

Laatst gewijzigd:
boombipbass schreef:
zou t n talkbox kunnen zijn maar dan niet in je mond ofzo?
Begin jaren '90, door de heropleving van de XTC enzo, werd naar verluid wel eens geëxperimenteerd met anale talkboxes.
Misschien daar even research naar doen ?

Back