WAV omzetten naar MP3

shortwave

Vintage lid
Heb uitgebreid gezocht op internet naar een downloadable programmaatje voor het omzetten van WAV-files en/of CD-tracks naar MP3. Kan niet echt iets vinden, alleen maar software waar je voor moet betalen.

Weet een van jullie iets? Is vast heel simpel, maar ben niet zo heel bekend met dat soort toepassingen etc. op de PC.

Alvast bedankt!

Dit doe ik altijd met hetzelfde progje waarmee ik m'n mp3-tjes speel: musicmatch jukebox.

db PowerAmp Music converter.....is gratis.....en zet MP3 om naar Wav en vice versa....werkt prima.....en gebruikt de alom geprezen Lame encoder...

Origineel geplaatst door dione
db PowerAmp Music converter.....is gratis.....en zet MP3 om naar Wav en vice versa....werkt prima.....en gebruikt de alom geprezen Lame encoder...

Weet je toevallig waar ik die kan vinden?

Re: WAV omzetten naar MP3

Origineel geplaatst door shortwave
Heb uitgebreid gezocht op internet naar een downloadable programmaatje voor het omzetten van WAV-files en/of CD-tracks naar MP3. Kan niet echt iets vinden, alleen maar software waar je voor moet betalen.

Weet een van jullie iets? Is vast heel simpel, maar ben niet zo heel bekend met dat soort toepassingen etc. op de PC.

Alvast bedankt!

Kijk ff op www.download.com 8o)

Re: dbPowerAmp

Re: dbPowerAmp

Origineel geplaatst door shortwave
Al gevonden! *D

mooi....ik wou net zeggen dat ik 'm van www.download.com afgehaald heb...:D

ik gebruik ook CDex, prima programma. LAME codecs selecteren en gaan!

Hey! Thanx dudes! :okdan:

CDex, PowerAmp Conv, MAZ.... e.a. daarmee kom ik er wel!

PowerAmp Conv. werkt al prima, ga die andere progs ook nog proberen.

Laatst gewijzigd:
Back