even voorstellen...

jerzz

jerzzno
Dag allemaal...

Meestal vind ik deze topics zo onzinnig, maar zal me toch maar even voorstellen. Zoals je kunt zien ben ik jerzz; al enkele jaren actief als internet artiest onder de naam salvador scandal...
Techno is echt mijn ding, dus dat kun je van mij verwachten! MAAR: ik hou niet zo van het standaard werk, dus probeer altijd origineel en wazig :D uit de hoek te komen....
Zag dat johnnie busca hier ook aanwezig is als modje en meen te herinneren dat hij me een flinke tijd terug ook al heeft voorgesteld om hier eens te gaan posten, maar dat is er nooit van gekomen..... Gelukkig sprak ik force supreme van de week; die mij attenteerde op dit board....

Inmiddels ben ik moderator op www.livesets.com en hou me bezig met het opkomende talent aldaar... Dat vergt behoorlijk veel van mijn tijd, maar wil mijn horizon altijd verbreden vandaar mijn aanmelding.....

Wat mij aanspreekt hier (na een vlugge browse) is dat er aandacht wordt besteed aan apparatuur.. dat is onmisbaar als je een beetje aan de weg wil timmeren; dus altijd leuk! Zelf gebruik ik software wegens geldgebrek. reason 2.5 heeft net de nieuwe release gedaan en is gelukkig uit de beta fase... Ben daar dus flink mee aan het experimenteren...
Daarnaast mag je hier ook nederlands tiepen en dat is tenminste makkelijker dan engels; wat vaak gebruikelijk is.....

Jullie zullen nog regelmatig postjes zien van tracks die ik klaar heb... Wens jullie veel suc6 om mijn herrie aan te kunnen horen! Heb ze hier geplaatst :D

jerzz

Laatst gewijzigd:
Welkom!

welkom op het forum dan :biertje:

Hoiiiiiiiiiiiiiiiiii

Re: even voorstellen...

Origineel geplaatst door jerzz

Meestal vind ik deze topics zo onzinnig,

Hmm ik zie niet in wat aan dit soort draadjes onzinnig is :confused:

Naja als je het niet onzinnig vind om welkom geheten te worden...
Welkom dan toch maar...

Hey Welkom op dit super gezellige forum 8)

ik vind dit altijd zo onzinnig, maar toch welkom;)

Ach ja, 't is goed voor je "aantal-berichten-geplaatst-saldo" :D

Hi!:doei:

Back