3 piano composities, live op een roland.

Kain

Nieuwkomer
Niet helemaal de bedoeling maar goed:

3 eigen piano composities live gespeeld op een roland.

Het derde nummer vind ik wat minder als die 2 andere.
Beetje te veel verschilende stylen door elkaar lijkt mij.
Het tweede nummer zit best wat gevoel in, ook een romantiek zit in dat stuk.
Best mooi.
Je speel best goed piano, en ook het maken en schrijven van je eigen muziek is best goed.
Het eerste nummer vind ik het beste, veel gevoel en licht lekker in het gehoor.
Beetje vrolijkheid en mooi gemaakt.
Meschien als dat terug luisterd voel je dat een zang gedeelte er in zit in dat nummer.
Hoef niet maar kan wel volgens mij.
De gehele indruk en ook dat je dit zelf geschreven heb en gespeeld heb erg goed gemaakt.
Ga door met schrijven en maken van deze muziek.
))

Leuke manier van promoten! En heel erg mooie muziek!

Maar zijn dit composities die je zo nog 2 keer kunt spelen? Anders respect gast! Klinkt erg mooi allemaal..

Vind het raar dat vaak heel erg muzikale posts op dit forum minder comments krijgen, misschien valt er minder af te kraken haha

Vind je 2 video echt geweldig!! Sommige composities mogen wel iets meer samenhang hebben, een vast thema waar je op terug valt ofzo maar misschien zeg ik nu iets heel raars omdat ik niet veel piano muziek luister. Het luistert nu ook lekker weg.

In je 2de video vertel je ook dat je in de psychiatry hebt gezeten?? Hoop dat nu alles weer ok is?

Hé, bedankt voor de leuke reacties mensen!
Ik componeer al vele jaren maar aan een laag tempo.
Dat ik leuke melodietjes en akkoorden schemas, het komt niet zo vaak voor.
Maar als het gebeurd vind ik het meestal wel iets orgineels.
Ik hou van melodische muziek. Bas lijntjes maak ik ook graag maar ik kan dat niet zo goed spelen op de piano (als de bas een ander ritme als de melodie heeft) maar maak wel veel bas lijntjes op de computer.

Ik heb inderdaad een tijdje in de psychiatrie gezeten maar nu gaat alles weer goed.
Ik wil graag van componeren mijn beroep maken ooit. Ik zou graag een studie in Enschede doen. Aan het Artez. Maar het toelatingsexamen is nu nog te moeilijk voor mij.
Ik ken niks van muziek theorie. Ik probeer dingen uit op de piano en als ik het mooi vind dan hou ik het.

Check ook mijn volledige nummers op soundcloud --> www.soundcloud.com/matthijsbos.

:doei:

Back