[Hardcore] Ethereal - Raw Cutz

Ethereal

Instant Fuck-up
Owkeej dan... Voor mij ook maar een poging tot het posten van een trackje!!

Dit is mijn allereerste poging om met Logic en softsynths wat in elkaar te jensen... Vond het zelf (toen) wel aardig geslaagd! Werkte daarvoor altijd met Fast-tracker... Het enige waar ik niet zo blij mee ben is de niet-zo-heel-erg-originele lead... En de lage kwaliteit van deze MP3, maargoed... Het moet wel allemaal op mijn server passen natuurlijk :biertje:

Anyway!

Naam: Raw Cutz!
Maker: Ik! (Ethereal)
Stijl: Hardcore
Gebruikte Gear: Logic Audio Platinum 5.01 + Pro52 + Waldorf Attack + Yamaha CS2X
Gemaakt: Begin 2002

Ik ben een tijdje bezig geweest met het veranderen van de lead, maar uiteindelijk heb ik besloten om dit nummer in tact te houden en om maar gewoon met een heel nieuw nummer te beginnen! (Heb nu weetikveelhoeveel halve nummers liggen, AAARRRGGGHHHH!!!)

Roept u maar!!!

Link:
http://student-kmt.hku.nl/~koen4/Ethereal - Raw Cutz.mp3

Lekkere tracker track. ;)

Kandie nog meer knallen? Die bas is lekker laag. Wel veel galm. En wat meer klooien met plugins zoals bitcrushers enzo joh. Veel freaken en lekker aggressief mixen. :)

Thanx!

Ben inderdaad met recentere tracks meer aan het freaken met freaky geluidjes enzo, en het geheel gaat iets de aggressievere kant op... Als er nieuwe tracks af zijn post ik ze wel :)

klinkt wel oke

klinkt wel oke

He mr K..N

Klinkt wel lekker ! goed gearrangeerd ! Niet echt mijn stijl maar ja dat boeit niet !
Groeten LecZ

jammer van de vocals want tig producers zijn je al voorgeweest met deze vocals hoor :)

enne de rest van de track is een uitgemolken thrillseeka stijl. hier word ik echt niet warm van.

als je dit 3 jaar geleden had gemaakt had je misschien nog een klein hitje. nu is het uitgemolken als de pest.

arrangement enzo lijkt wel in orde, kwaliteit van de mp3 is helaas kut, dus durft niet teveel te zeggen over de sound.

ben wel benieuwd naar die nieuwe shit.

Origineel geplaatst door Fredd-E
jammer van de vocals want tig producers zijn je al voorgeweest met deze vocals hoor :)

enne de rest van de track is een uitgemolken thrillseeka stijl. hier word ik echt niet warm van.

als je dit 3 jaar geleden had gemaakt had je misschien nog een klein hitje. nu is het uitgemolken als de pest.

arrangement enzo lijkt wel in orde, kwaliteit van de mp3 is helaas kut, dus durft niet teveel te zeggen over de sound.

Kan je alleen maar gelijk geven... Dit was toendertijd meer een probeersel om Logic beter te leren kennen, en vond het resultaat wel geinig klinken! Vandaar ook die Thrillseeka-achtige lead... Te lui om verschrikkelijk origineel te zijn :biertje:

Nieuwe shit komt eraan...

Laat die jongen eens ff met rust, zeikerd dat je bent.

Origineel geplaatst door metatron

Hoezo zie jij dat als gezeik? ik niet! Als je bang bent voor commentaar , moet je je tracks lekker op je Zolder kamertje blijven spelen . Ethernal Groot gelijk jongen!!! gewoon lekker posten die tracks , kijk wat men der van vindt en schaaf her en der wat bij , kunt er allen maar van leren!!!

LOL!

die jongen vraagt om een eerlijke mening en dan krijgt hij die ook gewoon zoals ie is! Je kan hem ook gewoon in zijn kont kruipen en alleen maar positief zitten lullen en dus gewoon liegen MAAR daar heeft ie geen flikker aan!

Kritiek is er net om van te leren en als jij er niet tegen kan dat mensen hun eerlijke kritiek uiten kruip dan lekker terug in je idealistische schelp!

kwaliteit van de mp3 is helaas kut, dus durft niet teveel te zeggen over de sound.

Vind de kwaliteit niet onder doen voor andere tracks hoor, dus dat vind ik echt gezeur.
Maar voor de rest kan de track mij niet echt bekoren. Wel heel erg recht toe recht aan.

Mis een lekker baslijntje, maar misschien hoort dat hier helemaal niet in thuis.
Whatever..

*** Geeft Fredd-E en Metatron allebei een biertje ***

:biertje: :biertje:

Zooo... Vrede op aarde :okdan:

Ik zeg dit niet zomaar, op het MOH forum ben je ook altijd zo`n zeikende gast.

het is maar wat jij opvat als zeiken!

mensen kunnen gewoon niet tegen de waarheid. waarheid kwetst he!

als mensen het hebben over vernieuwing in de muziek dan krijg je al direct boze gezichtjes zoals jij nu weer bijvoorbeeld... leer er toch mee leven!

er zijn mensen die verder willen kijken dan eeuwig rititititititiiiiiiii thrillseeeeeeeeekaaaaaaaaaaa.....

jezus man! niet iedereen is zo oppervlakkig hoor.

Origineel geplaatst door mindscan
Vind de kwaliteit niet onder doen voor andere tracks hoor, dus dat vind ik echt gezeur.
Maar voor de rest kan de track mij niet echt bekoren. Wel heel erg recht toe recht aan.

Mis een lekker baslijntje, maar misschien hoort dat hier helemaal niet in thuis.
Whatever..

nou luister jij die mp3 dan maar eens over monitoren. ik hoor wel degelijk verschil met andere tracks op 192 kbps hoor...

hij klinkt gewoon wat vervormd nu vind ik. het kan altijd erger hoor, uiteraard, maar toch... op zacht volume valt het nog mee maar ik luister graag tracks op hard volume om te checken en dan klinkt het minder bij deze door de mp3 compressie.

Ik zeg dit niet zomaar, op het MOH forum ben je ook altijd zo`n zeikende gast.

Ha je moest eens weten hoe ik Fredd-E altijd onder handen heb genomen! Ik noemde het altijd maar opbouwend afbreken, als je begrijpt wat ik bedoel :D

Daar word je groot en sterk van!

Origineel geplaatst door bikkel
Ha je moest eens weten hoe ik Fredd-E altijd onder handen heb genomen! Ik noemde het altijd maar opbouwend afbreken, als je begrijpt wat ik bedoel :D

Daar word je groot en sterk van!

precies! zo hoort het ook.

van geluk spreken

van geluk spreken

Ik denk dat Ethernal best wel van geluk mag spreken, moet je die reacties / reply's zien!!! Daar ben ik jaloers op hoor ! (hihi valt wel mee) Toch vreemd dat op de ene track zo'n 15 reply's komen en op andere tracks werkelijk geen een, of wienig MMM?? Een oorzaak kan ik (alleen) verzinnen : de rest is niets op aan te merken . Geloven doe ik het nog niet maar het lijkt er soms wel op ! Eternal hoe je het ook doet het is geweldig !

:kroon:

ik kreeg altijd het idee dat veel van jullie gabber hebben gemaakt vroeger, ben blij dat ik eens wat hoor.

maar helaas niet echt van een bepaald niveau of zo. Ik vind de bas-kick nogal matig en er zit weinig spanning in, en inderdaad verre van orgineel. MAar ja het is gabber dus orgineel hoeft en kan het vaak ook niet zijn:Z

Origineel geplaatst door bastardsunited
MAar ja het is gabber dus orgineel hoeft en kan het vaak ook niet zijn:Z

what the hell?! :confused:

Origineel geplaatst door bastardsunited
ik kreeg altijd het idee dat veel van jullie gabber hebben gemaakt vroeger, ben blij dat ik eens wat hoor.

maar helaas niet echt van een bepaald niveau of zo. Ik vind de bas-kick nogal matig en er zit weinig spanning in, en inderdaad verre van orgineel. MAar ja het is gabber dus orgineel hoeft en kan het vaak ook niet zijn:Z

*snif*....*snif*....ik ruik een teknosnob....;)

Maar ik kan / moet je deels helaas wel gelijk geven. Kijk het ligt uiteindelijk gewoon aan de mensen die het kopen.....:(

Back