Techno track in progress.. graag opbouwende/afbouwende kritiek/commentaar/feedback

Heb 'm helemaal afgeluisterd. Ehm, is dat opbouwende of afbouwende kritiek?

Frisjeseh track or.. forum hier is niet zo van de constructieve reacties maar i will give it a go...

Vind t veel te lang duren voor deze track begint. Dat uiteindelijke bass arrangement maakt t 'm natuurlijk.. das wel even lang wachten.. met weinig boeiends ervoor.. Die pad vinik beetje te dromerig.. maakt 'm niet.. "vet". Deze indruk zou ik wel moeten krijgen met de bassline zoals je die gebruikt denk ik. Drums zijn strak. Lekkere tsjhitsjhi hatjes..
mixing wise weinig aan toe te voegen.. maar kan wel wat spannender niet? Ik zou er een bell achtige sound doorheen leggen.. Dat met je bass werkt. Grtz..

Frisjeseh track or.. forum hier is niet zo van de constructieve reacties maar i will give it a go...

Vind t veel te lang duren voor deze track begint. Dat uiteindelijke bass arrangement maakt t 'm natuurlijk.. das wel even lang wachten.. met weinig boeiends ervoor.. Die pad vinik beetje te dromerig.. maakt 'm niet.. "vet". Deze indruk zou ik wel moeten krijgen met de bassline zoals je die gebruikt denk ik. Drums zijn strak. Lekkere tsjhitsjhi hatjes..
mixing wise weinig aan toe te voegen.. maar kan wel wat spannender niet? Ik zou er een bell achtige sound doorheen leggen.. Dat met je bass werkt. Grtz..

Bedoel je de pad geluid die als eerste op 30 sec zit of die op 45 sec (en op 1,06 wat duidelijker)?
Zal 's een bell soundje proberen.
Bedankt.

eerste indruk TOPPIE TUNE

plussen: kwaliteits mix, ademt goed
lekker psychedelisch en hypnotisch
genoeg elementen om niet te vervelen
minnen:
ehh.. dan moet ik echt zoeken
de bassline is erg Holden-esque maar eerlijk gezegd vind ik dat geen nadeel

Vraag:
is ie al ergens te koop?

P.S. ik zou zelf uitkijken voor eventuele aanpassingen. Mijn pers. ervaring is dat als je blijft veranderen dat je zelf nooit 100% tevreden zult raken en misschien de ziel uit de track verdwijnt.

Bedoel je de pad geluid die als eerste op 30 sec zit of die op 45 sec (en op 1,06 wat duidelijker)?
Zal 's een bell soundje proberen.
Bedankt.

Heb 'm f op volume geluisterd.. best wel gewoon goed man :P
Kzat eerder op erg laag volume dus hij kwam niet helemaal tot z'n recht.. Gebeurd genoeg met de sound scaping en de mix maakt 'm af.. Hierdoor word ie niet saai. Toch vinik dan nu na de laatste break die duidelijke pad wel overbodig. Voegt alleen spacy ambience toe.. wat een beetje haaks staat op t arrangement van de bass daar. Misschien een shaker achtig dingetje inplaats van die pad. Iets dat je bassline melodie niet in de weg zit..
Die soundscape pads in t begin zijn eigenlijk wel mooi .. doen goed.. voor de 2de break wel wat rommelig rond de 500hz.. Door modulatoin oid? misschien ook een cutje nodig tussen de 3 en 4khz?

Iig is je mix slik.. Denk dat op PA's t dak er wel vanaf gaat. Maar dan toch nu weer een keer terug gespoeld denk ik dat alle pads de track te veel laten zweven... zou ik 'm liever straight for the floor willen.. Remix? Grtz

Bedankt JayZFresh, relexted.

Nog niet te koop. Kijken of een label 'm wil. Maar misschien maak ik 'm wel gewoon downloadbaar.

Ik ga denk ik niet veel meer aan de track veranderen. Vind de pads wel ok. Misschien een idd een remix maken zonder pads. Hier en daar is de bas idd wat te wobbelig.
'k Laat de track een weekje liggen en dan kijk ik er nog een keer naar.

oh dat zou best kunnen.. de eerste keer had ik een paar stukje geluisterd.. nu in 1 stuk..

Back