Ah, no worries...
Ik wist dat ook gewoon natuurlijk van te voren... En dan ga ik misschien onbewust ook gewoon proberen of ik t er in hoor... Das natuurlijk niet helemaal fair....Dus missschien valt t wel mee.
En verder maakt t natuurlijk ook niet uit als t wel zo is. Veel mensen zeggen dat t best een goed idee is om je favorieten een beetje te kopieren on zo de fijne kneepjes een beetje te leren en erachter te komen welke trucjes jou inspiratie bron gebruikte om tot al die meesterwerkjes te komen.
En daar dan zelf weer mee aan de slag te gaan. Dan volgt die eigen unieke sound vanzelf.
Je kan altijd bij wijze van experiment eens een lead sound vervangen voor een compleet andere en dan gewoon wat presets scrollen en kijken wat ze doen voor je sound.
Of een synth op INIT en dan vanaf scratch kijken of je een goeie lead zou kunnen maken... Gewoon om te kijken waar je zou uitkomen. Wie weet wat je tegenkomt in dat proces.
Ik vind dat zelf in elk geval wel leuk om te doen...
Levert soms wel leuke verassende resultaten op... En, eerlijk is eerlijk, soms in mijn geval ook amateuristische troep

)