Wat hebben jullie op de vrijmarkt gescoord?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Mijn stille hoop was om een oude vintage synth for een paar Euri's te vinden, maar helaas we leven niet meer in de jaren 80/90 :D

Wel heb ik 10 tallen 12", albums en singles gescoord van 80' ies bands en nog wat cd's. Allemaal super cheap en rond de 0,50 - 3 EU. Sommige zaten zelfs nog in plastic!

Wat voor een leuke deals hebben jullie binnengesleept?

Niks. Alleen 'n hoop werk. 4 nachten werken, dus dit jaar kost het me gee ngeld maar levert het alleen 'n hoop geld op.

Ik heb trouwens nog nooit iets fatsoenlijks gekocht op 'n braderie. Maar heb wel wat spulletjes gekocht van iemand die iets voor 8 euri had gekocht, en aan mij doorverkocht voor 80 euri. Hij was er eerlijk over... ook nog van te voren. Het waren 3 Coron drum synths die ieder zo'n 80 euri waard zijn :D

Ik heb al heel wat philicorda's gered. Verder niets. Ik hoop ook steeds op een ems of moog, maar het is er nog niet van gekomen.

net op de rommelmarkt in borghagen, 2 korgs ms20 en een moog55, net voor m'n neus weggekaapt door zo'n geblondeerde limbo. ben nu op weg naar braderie in thorn, hou jullie op de hoogte

Een laserdisk speler met 20 platen, een doos met pokemon kaartjes (voor dochterlief) een zeer zeldzame CD van Radiohead en 2 cd's van ABBA voor totaal €16. :D

Hij bedoelt jou ook helemaal niet.
Hij bedoelt mij, maar ik ben ook geen limbo.

Ik had veel verwacht, maar dan hebben twee mensen op het forum in Limboland 2 korgs ms20 en een moog55 gevonden....
Dan kan ik alleen maar concluderen dat de rest niet goed genoeg kijkt....

[...]zo'n geblondeerde limbo[...]

Was dit 'm toevallig? :D

geert_wilders.jpg

yep die indo uit limbo ging ervan door met de poet

Er lagen alleen wat synthesizer/vangelis cd's op de rommeltjesmarkt.
Heb niets gescoord, die troep die er ligt heb ik zelf ook al op zolder.

:D:D:D:D:D Blonde Limbo LOL

jullie hebben meer mazzel dan ik.. ik kwam alleen oude koffiemolens tegen (286 meuk) Geen synths, alleen een duf tuning fluitje, waar iemand 20 EU voor vroeg.

Volgens jaar: nieuwe ronde nieuwe kansen

net bij iemand die allemaal medische intrumenten verkocht eem paar handige schaar klemmen gescoord
da's om de vinger toppen te sparen en handiger dan zo'n tangetje

... ik vind het zelf beter scoren op marktplaats. Daar filteren aanbieders de echte troep er tenminste zelf al uit :D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back