Wat hebben jullie op de vrijmarkt gescoord?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
LOL, denk dat ik hem sloop, schoonmaak en als spares op eBay verkoop, MC202 is nou ook niet een echt spannende bak n'tuulk behuizing is wel nagenoeg mint, nog lekker dik in de verf, geen krassen geen nicotine coating...

Beetje treurig om iets te slopen wat je nog niet getest hebt en cosmetisch perfect in orde is.

Vind overigens wel knap dat je hem herkend heb, alhoewel ik stiekem wel denk dat dit een broodje aap is.

Ah, en wie heeft er dan 'n broodje aap gescoord? Het liefst samen met 'n voedselvergiftiging..

De VWA heeft hier in Loosdrecht alle broodjes aap weggegooid vanwege slechte koeling:(

Voor € 20 Afrikaans slagwerk en percussie. Totaal 7 items en in goede conditie.
Ze wilden ook een jambé aan me slijten, maar het was een afgeschraapt haren vel, dus totaal geen klank meer in...
Er was een gerestaureerde bugel, waar iik redelijk op kom spelen, maar vond € 40 te veel, want spelen doe ik er toch niet op.
Veel kinder keyboardjes, maar daar hebben we al genoeg van.
Zoonlief heeft veel Happy Meal poppetjes gescoord en heeft de hele Shrek groep compleet. :D

Wout

waarom bestaat er geen Koninginnedag in belgië....

je mag onze konigin wel een tijdje lenen,.........

wel zelf het voer enzo betalen.

:mega:

Ik vind ook nooit iets leuks qua instrumenten op rommel markten. Zie altijd alleen die waardeloze keyboardjes die alleen goed zijn voor circuit benden. Wat leuk is, maar dat is dan weer zo'n project dat ik niet voor 2014 afmaak :D Kom meestal wel thuis met LP's en boeken.

1 lp van Vangelis, verder niets

vorig jaar nog een Boss DR-220E

je mag onze konigin wel een tijdje lenen,.........

wel zelf het voer enzo betalen.

:mega:

Zit geloof ik wel een belastingvoordeel aan.

Maar zo'n hekel hebben we toch niet aan onze zuiderburen dat we ze met onze koningin op gaan schepen???

Zit geloof ik wel een belastingvoordeel aan.

Maar zo'n hekel hebben we toch niet aan onze zuiderburen dat we ze met onze koningin op gaan schepen???

halloo, heb je wel eens bekeken waar die mensen mee opgescheept zitten?
wij hebben prins pils, zei hebben prins fuck.
onze vorstin daar een tijdje zou een verademing zijn, dacht ik zo.
dan kunnen ze gelijk een mooie zonnige dag bedenken om een eigen koniginnedagh in te voeren.

:koffie:

Ik had veel verwacht, maar dan hebben twee mensen op het forum in Limboland 2 korgs ms20 en een moog55 gevonden....
Dan kan ik alleen maar concluderen dat de rest niet goed genoeg kijkt....

in waikse landerijen stondter weers een moog15c ...liep snel voor by ...houtrot!
tsja ...geef mij maar een egte digitale casio ,...to grabble

in waikse landerijen stondter weers een moog15c ...liep snel voor by ...houtrot!
tsja ...geef mij maar een egte digitale casio ,...to grabble

Ja wordt ook altijd een beetje moe van dat hout, kleurt niet bij intreure enzo, dan ook nog is rot enzo... nope gewoon dumpen op et stort die zooi:D

Ik ben naar Nederland gegaan en een regering gezocht op de vrijmarkt.

Niets gevonden, jammer .. zou eens wat anders zijn.

Laat die koningin maar komen.... of wacht eens,,,, nee laat maar, we hebben er zelf wel enkele!!! die verjaren echter nooit... of toch wel ... ik ben zo in de war :?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back