Aangenaam

Javascript

Amsterdam West
whadup mensen van planeet Aarde,

Ik ben nieuw hiero...ik ben eigenlijk mcnriq maar het registreren ging niet zo soepel..
Ik maak zelf hiphop beats en rap af en toe als ik niks te doen heb. Op dit moment doe ik alles softwarematig en eenMIDI keyboard.
Eind deze maand krijg ik mijn MPC2000XL binnen, m'n monitors, mixer, Behringer B2mic en een mic preamp/compressor, maar weet nog niet welke. Ik ben sinds 2001/2002 bezig met muziek. Ik ben hier omdat jullie hoofden meer audioinfo bevatten dan ik en wil graag al die info van jullie brein naar de mijne downloaden...

Peace
:maffia:

dank je wel dank je wel *D

uploaden kan naar m'n mailbox :P, doe er gelijk wat lesbische seksfotos bij

euhmmmm kan ik hiero verslaafd raken???ik hoop het niet...dan ben ik ook al op futureproducers.com

spam in je mailbox :P

Origineel geplaatst door 6 trak
de nick "TOLLIEKOP" zou ook wel eens veel te maken kunnen hebben qua 'het verschil' bij deze banaan...

whaaaaahaaaaaaaa (ligt in een scheur)

danke danke :P

hallo lolliepop

welkom op het synthforum. wat is een mcrniq? en heb je ergens tracks online staan?

p.s. mijn ervaring is dat mensen die het woord tollie gebruiken doorgaans inderdaad een eh... geschilde banaan hebben. fyi.

Re: Aangenaam

Origineel geplaatst door Tolliekop
Ik ben hier omdat jullie hoofden meer audioinfo bevatten dan ik en wil graag al die info van jullie brein naar de mijne downloaden...

Peace
:maffia:

Peace to you too, maar ehh.... Dat downloaden gaat helaas bij mij niet helemaal lukken.

Ook ik zit hier om nog eens het een en ander bij te leren.;)

In iedergeval: Welkom.

Origineel geplaatst door cyan_circle

p.s. mijn ervaring is dat mensen die het woord tollie gebruiken doorgaans inderdaad een eh... geschilde banaan hebben. fyi.

WAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA (*ligt nu ook in de scheur)

wehehe welkom dan toch maar...

Back