[Uplifting] - By Dextron

demian

Ojee
Hier een nieuw trackje van me.

Gemaakt in Cubase SX, met Clavia Nord Rack 2, TC Electronics M300, Absynth, D-pole, FM7
Productie tijd ca. 8 uur, gisteren aan begonnen.

Zoals de titel zegt, uplifting, maar misschien net te weinig power.

www.smokeandnoise.com/sounds/uplifting.mp3

Gave sounds, lekker sfeervol, vooral het einde vanaf 3:00, klinkt lekker daar. Ik vind het eerste deel wat minder sterk, maar dat is denk ik mijn smaak.
Nummer zou goed passen bij een racegame zoals Need for Speed (deze stijl doet me daar een beetje aan denken, vooral de 303-achtige arpeggio's en lead)

Dank je, ik heb even een beter gemasterde versie geupload... kan je waarschijnlijk beter waarderen!

Lekker vrolijk muziekje. Wel af en toe dat een ritme en arp niet even lekker lopen.

En qua afmaken van de master denk ik dat je iets overdreven hebt. Het is nu wel erg hard en strak.

Dat ritme wat ineens niet klopt is een uitvinding van cubase zelf. Als ik niet record klinkt alles normaal, als ik wel record krijg ik er gratis a-ritmische verschijnselen bij op dat ene moment.
Zowiezo, als ik record krijg ik allerlei klikjes pliekjes en plofjes er bij cadeau, iemand die weet hoe dat komt ? Ik gebruik SX en zoveel mogelijk buffers, maar dat maakt niet uit. Is het mijn bekabeling ? Ik hoor het wel.
Ik was nog bezig aan een nieuwe versie, maar ik word gek van die bijgeluiden als ik record. echt HELEMAAL gek!

goed. tot zover...thnx voor de reviews zover..

Mag ik jullie attenderen op mijn ge-remasterde uplifting trance song.. Er was met masteren iets goed mis gegaan.
Heb nu een deels gere-arrangeerde versie online gezet onder dezelfde link.

Graag feedback!

Back