North Sea Jazz Festival 2003

shortwave

Vintage lid
Mensen, even een klein verslag van de persconferentie die vanmiddag werd gehouden i.h.k.v. het komende North Sea Jazz Festival op 11, 12 en 13 juli in het Congresgebouw te Den Haag:

Naast het verplichte ge-ouwehoer, was er natuurlijk de presantatie van het programma (door Jurgen Raymann), met aantal leuke dingen:

Leuke dingen:
-Herbie Hancock (wanneer komt ie es een keer niet??)
-Pat Metheny (Artist in residence)
-Steve Winwood
-Randy Brecker met Bill Evans
-Chick Corea & Electric Band
-Jimi Tenor, Detroit Experiment & Recloose (hosted by :dj: KC the Funkaholic - avondvullend programma)
-Deodato
-Lonnie Smith (met Lou Danaldson)
-Spyro Gyra
-Isaac Hayes
-Maceo Parker
-Marcus Miller

Nou, goed dat zijn een zo'n beetje de meest toetsinstrument georienteerde artiesten. Daarnaast nog veel meer jazz.... En zoals ieder jaar is het weer rete-duur. En dan worden ze nog gesponserd door de gemeente Den Haag ook!

Dagkaarten € 55,-- / 3-dagen kaart € 135,--

Maar goed, wel leuk altijd!

Meer info HIER

Laatst gewijzigd:
zijn er geen leuke studenten kortingen, ik vindt het echt bizar duur. maar ik wil er wel graag heen.

tja wordt dan maar weer een geldtransport overvallen

Ik wil ook nogsteeds een keer heen. Iemand toevallig opgevangen of Bobby Mc Ferrin komt?

Detroit Experiment...:halleluja

Wil het wel een keer meemaken eigenlijk...:geslaagd:

Re: North Sea Jazz Festival 2003

Origineel geplaatst door shortwave
-Lonnie Smith (met Lou Donaldson)
-Isaac Hayes
-Maceo Parker

mijn helden

Damn, damn, damn... Na ja, er blijft genoeg lekkers over. Denk toch dat ik maar een dag ga prikken. ;)

Elk jaar is het weer een marteling om de line-up te zien wetende dat ik voor de 5e keer op rij niet kan gaan omdat ik dan op vakantie ben
Ooit komt de dag dat ik mijn vakantie Om north sea HEEN plan

Back