Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

De rackversie is ultra-rare... volgens de linkhieronder 50.
http://www.sonicstate.com/tgs/messages.cfm?type=normal&thread_id=49652&lastdays=40531

probeer iets teveel misschien??
heeft ook een bepaald karakter.. ja hoe zeg je dat.. klinkt een beetje nasty... zoals Ralph het al eerder, heel mooi in dit draadje omschreef "goed slecht" smerig digitaal op een goede manier. 
Je moet een beetje van die sound houden. Het spreekt je aan of niet...
Een wavetable is een verzameling opgeslagen golfvormen, grotendeels anders dan de vijf gangbare, en dient op een synthesizer als geluidsbron voor een oscillator. Deze golfvormen zijn doorgaans erg kort. Ze zijn vaak niet langer dan één of enkele periode(n). Iedere golfvorm heeft zijn eigen klankkleur. Uit een wavetable kan een golfvorm gekozen worden als bron, maar vaak gebruikt men meerdere golfvormen waartussen geleidelijke overgangen (morphs) gemaakt worden. Dit laatste resulteert in een beweeglijke klank. Deze overgangen worden veelal gerealiseerd door envelopes, LFO's en manuele controllers. Deze techniek van klankopwekking heet wavetable-synthese. In de regel zijn wavetables digitaal opgeslagen.
Een van de bekendste synthesizers waarbij de werking op wavetables berust is de Waldorf PPG Wave 2.V, een moderne software uitvoering van de PPG Wave
De verzameling van samples die op een rompler van een geluidskaart zit noemt men ook een wavetable.
Enige tijd geleden las ik over deze vreemde synth en ben er eigenlijk wel erg nieuwsgierig naar geworden
Gezocht dus :-)
Een klein defect hoeft geen bezwaar te zijn, maar het is wel prettig als hij er nog goed uit ziet.
Als je van wavetable synthese houdt dan zou ik de Prophet VS eens proberen, dat vind ik een van de best klinkende synths.
Ik heb er laats een gehad en hij klonk "goed slecht"...smerig digitaal op een goede manier
weleevrschil
de vsdoet gauw 1400 eu asjem al vndt
laad dan de waves die ook in de evolver zitten ..in bv een analoge sampler synth aka prophet 2000 [350.-eu ]
of de dss1