Wie kent origineel?

ptaurus

Ouwe rot
Een tijdje geleden ben ik bezig geweest met een track.
Ik heb me toen gebaseerd op een bestaande track.
Ik weet alleen totaal niet meer welke track.
Het was niet een echt bekend nummer.

Nu ben ik het originele nummer kwijtgeraakt, maar mijn track is nog (lang) niet af.
Ik zou graag dit origineel weer terug willen vinden.

Hier mijn bewerking, waarbij moet worden gezegd dat ik niet exact het origineel gevolgd heb, maar wel op een aantal essentiele onderdelen (zoals de leadjes en de bass).

Herkens iemand het nummer?????? Ik hou me aanbevolen

Overigens: track is nog zeker niet af en daar vraag ik dus in principe geen beoordeling over, alhoewel tips natuurlijk toch wel welkom zijn.......

Paul

Attachments

• Onbekend.mp3
    2,2 MB · Bekeken: 83
FatClap:

Ik ben gewend als ik een normale vraag stel dat ik dan ook een normaal antwoord krijg. Zo werkt dat althans in mijn kennissen kring. In die van jou is dat blijkbaar anders. Verder is het ook niet zo dat je moet antwoorden. Als je dus niets meer toe te voegen heb dan deze respectloze reactie dan verzoek ik je vriendelijk om gewoon niet te reageren. Met dank daarvoor.

Als toevoeging heb ik nog dat deze track niet voor publicatie is/was bedoeld, maar slechts ter oefening voor mezelf. Want ik heb het idee dat Fatclap mij een hak wil zetten nav mijn reacties op zijn track, Groot vcerschil daarmee was dat Fatclap dit nummer naar voren bracht zonder te vermelden dat het van hem was. Ik geloof dat ik vrij duidelijk ben in het feit dat het nummer NIET van mezelf is.

Paul

het is een beetje erg flauw inderdaad. toen ik jouw nummer luisterde was dit het eerste waar ik aan moest denken dus voor dat ik het wist had ik het filmpje al gepost. zag toen ook wel in dat het flauw was maar helaas kan je nu geen berichten meer deleten op sf.. een beetje kan je er wel om lachen hoop ik ;)

lastig.. nooit eerder gehoord.
de elementen geven mij het idee van een track uit halverwege jaren 90. Discogs al geprobeerd?

Ik weet nog wel dat het een song was van een jaar of 3-5 geleden.

paul

Niels van Gogh is wel een favoriet nummer van mij.
Maar heb ik het in elk geval niet op gebaseerd.

Lastig is dat toch als je een nummer in je hoofd hebt zitten en dan dat nummer zelf niet meer weet.

Dan is er maar 1 manier nog mogenlijk.
Nummer afmaken en uitbrengen en dan afwachten tot de claim komt :P

Paul

Hahaha, op de iphone heb je zo'n app, dat je je iphone bij de speaker kan houden en dat die dan analyseert welke track het is ...
kan je misschien ook nog proberen ...

:mega:

Yessssss
Gevonden!!! :eureka:
Door de tip over de Iphone schoot me ineens te binnen dat de track nog wel eens op mijn oude telefoon kon staan.

Toen was het probleem om die oude telefoon te vinden. Na een uurtje zoeken vond ik en jawel daar stond de song van Tommie Sunshine :)

Paul *D

Back