shadowsfannl
Nieuwkomer
Ik gebruik op mijn nieuwe computer met windows 7 eveneens een nieuwe PCI geluidskaart van ESI Julia.
Na het installeren is het geluid bij afspelen van bv internet radio of een opgeslagen audio bestand prima.
Echter bij invoer vanaf een mengtafel analoog in RCA en opname in Adobe audition lukt het maar niet om de settings goed te krijgen, 1X heb ik een goed geluid gehad, meestal is het doodstil, soms is er een brom.
Opname van een interne bron gaat ook niet goed, is zeer raar verstoord, bibbetrend geluid.
Installatie is gedaan met de nieuwste driver voor Windows 7, latency 256
Instellingen van Adobe Audition zijn;
Device properties;
Wave Out>luidsprekers (Julia audio)
Wave in>Lijn (Julia Audio)
Recording devices ;
1st Lijn (julia Audio) [EV]
Bij Windows 7 settings voor geluid is bij geluid-opname-lijn -Julia audio- bij bv winamp intern wel groene uitslag van volume, bij externe invoer niets.
Het rare is dat 1X opname via deze manier prima ging, lukte het de dag daarop niet meer.
Wie weet hier waar de fout zit?, of herkent dit probleem?

Na het installeren is het geluid bij afspelen van bv internet radio of een opgeslagen audio bestand prima.
Echter bij invoer vanaf een mengtafel analoog in RCA en opname in Adobe audition lukt het maar niet om de settings goed te krijgen, 1X heb ik een goed geluid gehad, meestal is het doodstil, soms is er een brom.
Opname van een interne bron gaat ook niet goed, is zeer raar verstoord, bibbetrend geluid.
Installatie is gedaan met de nieuwste driver voor Windows 7, latency 256
Instellingen van Adobe Audition zijn;
Device properties;
Wave Out>luidsprekers (Julia audio)
Wave in>Lijn (Julia Audio)
Recording devices ;
1st Lijn (julia Audio) [EV]
Bij Windows 7 settings voor geluid is bij geluid-opname-lijn -Julia audio- bij bv winamp intern wel groene uitslag van volume, bij externe invoer niets.
Het rare is dat 1X opname via deze manier prima ging, lukte het de dag daarop niet meer.
Wie weet hier waar de fout zit?, of herkent dit probleem?

Laatst gewijzigd: