Post hier je eerste track!

Oke, hier is dr dan eentje.

Dit was het eerste (complete) liedje dat ik ooit jaren geleden heb gemaakt. Het was voor een vriend van me die een half jaar naar Oostenrijk ging om daar te werken. Soort afscheidslied dus, maar dit terzijde.
Het klinkt voor geen meter, dus zet je volume niet te ver open.

Op de meeting van 14 juni aanstaande mogen jullie mij persoonlijk komen uitlachen......*D

mijn eerste track die ik echt gemaakt had was ook gelijk mijn eerste release : Wanna Dance - Shockers (ID-T)
Ken Ishii noemde dit de op 1 na beste track die uit kwam in het jaar 2001. :{

hierna heb ik niet veel soeps meer gemaakt :stupid

Hallo medeforummers...
Met gepaste schaamte presenteer ik mijn eerste track. het nummer zal grotendeels op de mc303 gemaakt zijn en combinatie met cakewalk. Heb er wel een stukkie van afgeknipt omdat ik niet meer ruimte had op me webspace....
Hiier de link: mijn eerste track

hmm de direct link werkt niet bij mij. even rechter muis knop en opslaan als

Origineel geplaatst door Ethereal
Heb 8 jaar geleden ooit in een vlaag van verstandsverbijstering al mn oude .mod bestanden van mn HD afgegooid... Eeuwig zonde :(

Kan wel mn oudste track posten die ik vinden kon... Sinds ik Fast-tracker ging gebruiken (ipv Modedit) heb ik alles bewaard!

Here goes... **schaam**
Dit is het eerste nummer dat ik uit fast-tracker heb gehaald... Marco Borsato door de gabber-mangel :D :D :D :D
Denk dat dit rond eeeuhm... 1995 ofzo was?!

"Afmixen? Compressie? wat is dat??" :dj:

Linkje:
http://student-kmt.hku.nl/~koen4/Divine Prophecy - Wereld Zonder Jou.mp3

In tijden niet zo gelachen:))))

Ik zal ff een tapy zoeken van mijn eerste en ook enige met fasttracker gemaakte track. 1 groete zooi met veeeeels te veel geluiden

zow, gevonden:)

ik heb twee trackjes in 1 mp3'tje gestopt.

eerste stuk is 25 sec ofzo. was een test of Snap met Rythm is a dancer over culture beat Mr. Vane heen kon, ja dus:)
Eerste met cakewalk gemaakt, 5 jaar geleden ongeveer.

tweede stuk is ouder, hehehehe, en erg slecht, heeeel slecht. veel lach plezier. gemaakt met fast tracker, met teveel geluiden en erg slecht geluid:)

ze komen allebei van cassette, dus kwaliteit is minder helaas.

groetenn

muziek..euhh...gewoon allemaal geluid:)

Helaas geen Fasttracker 1 modjes gevonden. Dus m'n allereerste 'tracks' krijgen jullie niet te horen. Maar ik wel een hele verzameling oude XM'etjes gevonden!! hahaha geweldig :D
Kga er zo wat uploaden.

Re: Post hier je eerste track!

Origineel geplaatst door justin
Je allereerste track die je hebt gemaakt ,en geen fake! :D

Ha Justin,

Nu wachten we ook op die van jou he 8)

Mzl, Vincent

de allereerste track die ik maakte was voor een eindexamenfeestje.
best melig
als je niet in die klas hebt gezeten vind je er misschien weinig aan
duurt iets van 12 minuten
maarja, je hebt er zelf om gevraagd:

http://www.xs4all.nl/~bounce/RTOeindmix.mp3

gemaakt in 1989 met een amiga 500 (dynamic drums), een draaitafel, microfoon en wat klasgenootjes

ik zie echt zo'n clippie voor me met van die korrilige beelden van een afternoon bij het water met af en toe snel afwisselende beelden en wat overbelichte lensflares gefilmde fragmenten en... vogels... idd
lekker fris tunetje en idd typisch dat omtrent '91 sound gevoel... ik 'graaf' deze song wel :)

mischien heeft 6 nog wel ergens een ouderwetse compact cassette met wat materiaal van begin 90... ff seek en record doen binnenkort...

Laatst gewijzigd:
ouwe ouwe troep maar wel leuk..

ouwe ouwe troep maar wel leuk..

eindelijk 's die ouwe bandjes ingelezen en ik heb lang gedacht of ik 't eigenlij wel wilde delen maar 't is toch wel grappig. duss...
de oudste; deze zijn denk ik van zo'n jaar of 12/13 geleden dus toen was ik 15 ofzo. nogal lawaaierig, beetje tussen industrial en elektronische deathmetal ongeveer?..niet te hard lachen dus. amiga 500, ouwe ruis-mixer, een mic en een cassettedeck. bandje is trouwens nog in 't tapetrading circuit terecht gekomen en redelijk verspreid..:)

eerste oudste liedje
tweede oudste liedje

en deze zijn van een jaartje of 1½ later, 16/17. nogal duidelijke nine inch nails invloeden..maar wel okee.
met een amiga 1200, een basgitaar multieffect ding van ibanez, een mic en een tascam porta07 4-track.

eerste minder ouwe liedje
tweede minder oude liedje
derde minder oude liedje

alleen nogal klotegeluid met veel ruis enzo; 't is dan ook van een oud bandje... en voor 't beste geluid moet je denk ik wel ff wat EQen.
luister en lach niet te hard...:)

bedenk me net dat ik sindsdien ook nooit meer iets met een microfoon heb gedaan..hm..makes ya wonder..;)

o en wie wil horen wat 't tegenwoordig voor 'n lawaai is die kan op dat kleine rooie tekstje hieronder klikken.

Ok dan. mijn eerste track op een computer, gemaakt in Acid.
Beetje veel info en niet altijd even strak. Tot het einde toe heeeel veel themaatjes.
Allemaal samples bij elkaar geflikkerd en gaan.
Moet ik misschien nog eens over doen.
Prince op gitaar :)

Ik denk dat dit 1998 ongeveer is

Niet echt mijn eerste track, maar 1 van de eerste.
Ik was toen zo'n 14 jaar denk ik.

Al ik ooit eens mijn stapeltje oude minidiscs digitaliseer vind ik mischien mijn eerst track.
Maar deze is zeker niet veraf.

nog grappiger is de artiesten naam: dj chillswitch :r

EDIT: er blijkt iets foutgelopen met de upload, dus het is enkel een fragmentje van de mp3.

Laatst gewijzigd:
Back