MvD
Ouwe rot
Beste leden,
Ik heb een macbook die ik live gebruik in mijn setup samen met een flightcase 19 inch, 6 HE hoog.
Ik heb mijn laptop met een soort stand bovenop mijn flightcase gemonteerd die vervolgens weer op een keyboardstandaard staat. Helaas zijn de podia waarop wij optreden niet altijd stabiel en ook in het kabel van veiligheid van mijn laptop is het niet echt handig om de laptop vrij op een stand te laten staan.
De stand is deze :
http://www.thomann.de/nl/millenium_laptopstand_clamp.htm
Wie o wie weet een juiste oplossing voor mijn probleem.
Ik heb zitten denken aan de laptop in te bouwen in mijn 19 inch rack alleen het nadeel is dat ik dan geen overzicht heb welke patch geselecteerd is in mijn Mainstage.
Ik heb nog creatief zitten denken maar zou het even niet weten.
M'n laptop monteren aan mijn dubbele keyboard stand vind ik eigenlijk ook weer geen gezicht voor het publiek.
Ik heb een macbook die ik live gebruik in mijn setup samen met een flightcase 19 inch, 6 HE hoog.
Ik heb mijn laptop met een soort stand bovenop mijn flightcase gemonteerd die vervolgens weer op een keyboardstandaard staat. Helaas zijn de podia waarop wij optreden niet altijd stabiel en ook in het kabel van veiligheid van mijn laptop is het niet echt handig om de laptop vrij op een stand te laten staan.
De stand is deze :
http://www.thomann.de/nl/millenium_laptopstand_clamp.htm
Wie o wie weet een juiste oplossing voor mijn probleem.
Ik heb zitten denken aan de laptop in te bouwen in mijn 19 inch rack alleen het nadeel is dat ik dan geen overzicht heb welke patch geselecteerd is in mijn Mainstage.
Ik heb nog creatief zitten denken maar zou het even niet weten.
M'n laptop monteren aan mijn dubbele keyboard stand vind ik eigenlijk ook weer geen gezicht voor het publiek.
Probeer deze eens. Heb zo'n 4HE en een 2HE en zijn helemaal te gek. Stevig, portable, netjes met de kabelgootjes/gaatjes dus met een laptop-lock erbij van kensington ook nog eens lekker veilig (zowel kabels al MacBook) etc etc...zekers de moeite waard. Zitten je 6eenheden ook vol nu of niet? Hij is ook gewoon stackable met de andere lijnen