JUNO 6

Status
Please reply by conversation.
kan voor 20 euro ook!
je koopt een glassnijder, loopt langs 1 of andere vintage studio, je snijdt een rondje uit het glas naast de deurklink....en huppeke...
in het andere geval denk ik dat je zowiezo € 500,00 moet neertellen....

je kan sowieso sowieso ook wel als sowieso schrijven.

met midi, dat is wel een verschilletje he!

Wat is dan tegenwoordig wel een gangbare prijs?

Ik kan alleen vertellen dat ik deze Juno aan 380,- aan deze jongen heb verkocht (eind vorig jaar); ik vermoed dat deze midi daar toch 100 a 150,- aan toevoegt én dat er weeral een half jaar synth inflatiie is over gegaan. 400-450 zonder midi, 550-600 met ?

Ik ben ook benieuwd wat jullie dan een gangbare prijs vinden. Ik verkocht vorig jaar een perfecte voor 350 Euro, met manual. Echt, daar was geen krasje aan, zijkantjes perfect. Als nieuw dus. 380 van pjoris, oke, maar dat moet het eigenlijk toch wel zijn voor dit bakkie?

Ach ja, de prijsjes stijgen he. En daar doet iedereen wel aan mee ;)

Ik vind 350 ook wel krap hoor. Je kan altijd geluk hebben maar ales er al 700 word gevraagd voor een 60 (en men krijgt dat er ook echt wel voor) dan staat 350 niet echt in verhouding tot de 6. Ik zelf had een 60 maar heb nu een 6 en dat vind ik op een of andere manier prettiger werken. Als iemand er een midi-kit in heeft geboord zou ik hem al niet meer hoeven. Dan is die misschien wel 350 waard :P

Haha, ja, dat is zo. Ik zoek er 1 zonder midi natuurlijk. Ik zou niet weten wanneer ik mijn laatste midi-kabel de deur uit heb gedaan.

Ik ben ook benieuwd wat jullie dan een gangbare prijs vinden. Ik verkocht vorig jaar een perfecte voor 350 Euro, met manual. Echt, daar was geen krasje aan, zijkantjes perfect. Als nieuw dus. 380 van pjoris, oke, maar dat moet het eigenlijk toch wel zijn voor dit bakkie?

kan me niet voorstellen dat jij dat niet weet..

Status
Please reply by conversation.
Back