Efteling meeting 07-08-2003

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door Christov
ja en ik heb het geld nodig voor spullekes :D

Tje gij zit doar mee die van duh Klundert en des nie dun goeiekoopste :D

Maar ik kan niet wachten tot het zover is .........
Maar nog maar een paar nachtjes :Z en dan is het zover :D

Lekker door de Efteling :walker: met een :biertje: of een :peukie: of :dj: of :koffie: (10 uur is wel vroeg dus...)
Jaja ik heb er zin in :D

Origineel geplaatst door Christov
ja van de klundert zijn offcieel te dure kuthoeren
maarja kan ook naar radiobeurs gaan in tilburg en verhagen

zijn er trouwens nog meer beter zaken in tilburg PB me aub daarover

kun je je aub iets gennulanceerder uitpsteken aub?
Dit soort taal ga je maar ergens anders verkopen.....

Helaaszzz...

Helaaszzz...

Moet ik afzeggen voor de Efteling-meeting. Maar wel met een meer dan legitieme reden;

Ben vandaag met een vriendinnetje naar Artis geweest en kom terug -na beestjes kijken- bij mijn auto. En nu komt het: allebei mijn portierruiten ingeslagen en mijn radio weg + 10 ceedees. Ben naar Carglass geweest en ze hebben noodruitjes geplaats. Aangezien ik een cabrio heb, wordt in- en uitstappen (met de noodraampjes) heel problematisch (plakband en kit aan het dak vast). Donderdag om 12.00 uur(de dag van de meeting) worden mijn nieuwe ramen geplaatst, wat me dus een aardige som geld gaat kosten... Je begrijpt dus wel dat ik, buiten het feit dat het onmogelijk is om donderdag met de auto af te reizen, geen zin heb om donderdag na 12'en naar de Efteling te komen en feest te vieren. Misschien dat ik er donderdag anders over denk en kom ik toch, maar nu lijkt het allemaal ff heel erg tegen te zitten!

Een droeve Fox. =(

Laatst gewijzigd:
Re: Helaaszzz...

Re: Helaaszzz...

Origineel geplaatst door foxenberg
Moet ik afzeggen voor de Efteling-meeting. Maar wel met een meer dan legitieme reden;

Ben vandaag met een vriendinnetje naar Artis geweest en kom terug -na beestjes kijken- bij mijn auto. En nu komt het: allebei mijn portierruiten ingeslagen en mijn radio weg + 10 ceedees. Ben naar Carglass geweest en ze hebben noodruitjes geplaats. Aangezien ik een cabrio heb, wordt in- en uitstappen (met de noodraampjes) heel problematisch (plakband en kit aan het dak vast). Donderdag om 12.00 uur(de dag van de meeting) worden mijn nieuwe ramen geplaatst, wat me dus een aardige som geld gaat kosten... Je begrijpt dus wel dat ik, buiten het feit dat het onmogelijk is om donderdag met de auto af te reizen, nog zin heb om donderdag na 12'en naar de Efteling te komen en feest te vieren. Misschien dat ik er donderdag anders over denk en kom ik toch, maar nu lijkt het allemaal ff heel erg tegen te zitten!

Een droeve Fox. =(

Aaaaarrggghhhh da's balen :(

Weer 1 minder (maar wel met een goede reden)
ECHT klote voor je man.....
Tja laten we alleen maar hopen dat je misschien toch komt.... (is wel tot 9 uur open dus :D )

Ai ai ai :(

Ik vind het heel k*t voor je, fox... ;{
Waar is de :smeris: als je ze nodig hebt he?
Laat ze es hun werk doen en die :maffia: :maffia::maffia::maffia: achter :slotje: zetten

Jammer dat je niet komt, maar goed, ik weet hoe het is als je auto open wordt gebroken
(in mijn geval een opel kadett en die kon je met de achterkant van een theelepel van het slot draaien)

-C-

Origineel geplaatst door foxenberg
Laat ik zo zeggen; die boys hebben geluk dat ik niet precies terugkwam terwijl ze 'bezig' waren. Er zijn wel 10 auto's opengebroken op het stukje waar ik stond. En het leukste was dat ik nog zes euro voor dat parkeren moest betalen, ronduit belachelijk... :(

[off-topic]

Tja ze vragen veel poen om je bak ergens kwijt te kunnen maar een oogje in het zeil houden ho maar! En het stomme is als je niet betaald zien ze in 1 keer alles......
Toen ik nog op het buitenland reed als vrachtwagenchauffeur moets ik op de meest onmenselijke tijden m'n bed uit en tot 2 keer toe dat ik s'nachts naar mijn werk wou rijden dat ze m'n auto open hadden gebroken (1 keer om 2 uur en 1 keer om 4 uur s'nachts maar treffen ho maar dan hadden we ze ff met d'r harsens de motorkap van dichtbij laten zien)
Tja het wordt met de dag gekker vandeweek loop ik over straat overdag zelfs (en ik heb een Goud/Witgoudenketting) komen er 3 gasten van een jaar of 16 aan en die zeggen'' zo swa jij heb een mooie ketting'' en ik kan er niets aan doen maar voelde meteen een dreiging en heb gelijk gezegd en daar blijf je met je gore kloten vanaf anders zullen we ff je schedel splijten!
(wat een aggressie allemaal) maar ja.... Nog ff en je kunt helemaal niet meer over straat....

[off-topic]

sorry van het off-topic aggresivo verhaal maar moets ff mijn ei kwijt en m'n medeleven betuigen :D

Ik hoop in elk geval dat je toch nog een kans ziet om langs te komen!

Heb iets gelijkaardigs meegemaakt met een eenvoudig klein achterruitje, was 70 euro kwijt.
Meevaller, had het veel erger verwacht.

Laatst pakt een kerel me in 't centrum van Brussel vast om mijn GSM op te eisen.
Intuitieve reactie doet me hem bij zijn kraag nemen. Die kerel had nog één foute beweging moeten doen en had een loeiharde vuist in zijn gezicht gehad. Is het met de staart tussen de benen afgetrapt, zeggende dat het een grapje was...

Deed me ook wel beseffen hoe scherp ik de laatste tijd sta. Ben nochtans vrij kalm van nature.

Edit: Heb het woord 'allochtoon' door 'kerel' vervangen om discussies te vermijden. De inslag was niet racistisch bedoeld..

Laatst gewijzigd:
Tja, ik ga niet speculeren en wil ook niet beweren dat het allochtonen zijn geweest, maar wie het ook heeft gedaan is het voer van mijn hond nog niet waard. Laat ze lekker een baan gaan zoeken. Wat ze voor mijn spullen vangen, staat in schril contrast met de schade die de ik er van heb.

Ik ben het helemaal met je eens Foxenberg het zijn niet alleen maar allochtonen..
Tegenwoordig hoor ik dat wel vaker zo van het zal wel weer zo'n zwarte zijn geweest maar veel mensen zien alleen maar wat ze willen zien en meer niet..
En hoeveel Antillianen,Marrokanen,Turken enz.enz. zijn er wel niet in Nederland geboren (en dus Nederlander) ?
Maar omdat ze een kleurtje hebben en soms een andere geloofsovertuiging worden ze meteen bij de hoorns gepakt en over 1 kam geschoren door bepaalde mensen.
Maar je moest eens weten hoeveel Blanke Nederlanders er vast zitten en criminele activiteiten uitvoeren..
Maar sommige mensen zijn te blind om dat te zien!

Maar goed we zitten op een Synthforum in het Threadje Efteling en het is gewoon Kilo Utrecht Tango met peren maar we doen er niets aan en laten we er het beste maar van hopen....
(ik doe Donderdag wel een wens voor je in de wensput,zeg maar wat je wil hebben nieuwe CD's of meteen een nieuwe auto :D )

Origineel geplaatst door Kevin

Maar je moest eens weten hoeveel Blanke Nederlanders er vast zitten en criminele activiteiten uitvoeren..
Maar sommige mensen zijn te blind om dat te zien!

och geloof me het percentage "allochtonen" in detentie is toch echt hoger dat het percentage "autochtonen" en dit kan ik overigens zwart op wit bewijzen met het statistisch jaar boek van het CBS.

maar goed:)

hoe ziek, junk of te veel tijd moet je hebben om niet 1 raam maar 2 inteslaan?

maar met hoeveel zijn we nou inmiddels overgebleven? 4 5 :)?

Origineel geplaatst door EDP
och geloof me het percentage "allochtonen" in detentie is toch echt hoger dat het percentage "autochtonen" en dit kan ik overigens zwart op wit bewijzen met het statistisch jaar boek van het CBS.

maar goed:)

hoe ziek, junk of te veel tijd moet je hebben om niet 1 raam maar 2 inteslaan?

maar met hoeveel zijn we nou inmiddels overgebleven? 4 5 :)?

Als ik me niet vergis met 10 mensen en met de Vriendin van Marc erbij 11
MAAR DAT MAAKT NIET UIT WE MAKEN HET GEWOON GEZELLIE :D:D:D:D

Ik kan niet komen :(

Schrap mij maar van de lijst... ik kan toch geen vrij krijgen van de baas =(

Damn Stickx!

pffff, het lijkt lord of the rings wel, daar viel ook de een na de ander af tijdens een reis door een sprookjeswereld.

-C-

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back