Efteling meeting 07-08-2003

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Jaaaaaaaaaaaahhhh!!!

Mocht ik niet op komen dagen, ik heb bambam's nummer en voor iedereen die mij wil stalken, bij deze
mijn telefoonnummer: 1 1 2.

Voor overige vragen kun je me bellen op 06 1545 1974

Ow... fox? Wie is trouwens die gladjakker in je avatar? Misschien heeft die wel je autoradio?

-C-

C738 jij komt gewoon !! en op tijd!! *

*anders dan zou ik het heel sneu vinden =(

Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Dus radio gejat? Pech gehad. Wees blij dat die junk jou niet heeft gepakt....

Ik woon in een wijk met volop van dit soort grappen, maar wees niet bang, een junk is veel banger voor jou dan jij voor hem, alleen weet je het niet. Maar junks doen helemaal niks als het er op aan komt, op het moment dat ze een ruit van een auto ingooien zijn ze al helemaal aan het afkicken en voelen ze zich echt heel erg kut, als jij dan wat zegt dan gebeurt er niks, ze laten de steen vallen en lopen met afgezakte schouders de andere kant op. (maar als jij doorgelopen bent hebben ze een nieuwe steen en een andere auto, maar wees niet bang voor een junk, ze doen je echt niks.

Origineel geplaatst door C738
je weet niet waar je je in stort kevin...

Oh jawel hoor in de wildwaterverassing PIRANHA :D

tja weer z'n eikel

tja weer z'n eikel

om diverse redenen kan ik morgen niet komen:
ik ben met een opdracht bezig waar de deadline vrijdag is en die ik nog steeds niet af heb, ik heb een kleiine griep opgelopen, iig ik moet 4x per uur naar de plee en wat daaruit komt mag je aan je eigen verbeelding overlaten. en ik heb geen geld heb de huur ook al bij mijn ouders moeten lenen

sorry sorry sorry
(had zo graag mijn broek willen laten zakken in het sprookjes bos)

Dit is dikke :kont: begint nu wel heel erg uit te dunnen.....
Kom op mensen !:confused:

Dit is even zwaar balen, waarom ben ik nou uitgerekend vandaag ziek, ik hoop dat ik de volgende keer weer beter ben... sorry!

pff dus vandaag komen?:

Kevin
Bambamstudio + jolanda
Slipperman
PjotG
Fuse?
C738
Sander 02?

Lekker groepje. 7 freaks maar :( das erg weinig...

zou cyan nog komen?

naja voor die 7> tot strax :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back