Efteling meeting 07-08-2003

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Kleine tip: MIDDEN in 't hoogseizoen en dan op een doordeweekse dag is het ook vaak niet zo druk! => Iedereen op vakantie/werken
Hoewel er misschien dit jaar wel meer mensen in NL blijven..
Maar 'k heb al een paar keer meegemaakt dat je bijna nergens (lang) hoefde te wachten!!

Origineel geplaatst door Pjotr G
bij mij in tilburg zouden mensen mogelijk kunnen crashen ja,
erm.. heb je dan een kartbaan.. ach laat ook maar..

Origineel geplaatst door bambamstudio
das een mooie datum

nee dat is ut niet... dan zit ik mijn mijn reet op kreta :)

Kijk da's nog eens een goed idee! Lijkt me erg geinig. Enne Stickx, kunnen we niet gewoon allemaal mee naar Kreta? Is ook leuk als dsf uitstapje. Huren we een vliegtuig en een hotel af en hebben we elke avond goede forum-optredens en muziek......:D

Soldeerbout meenemen en die gekke paddestoelen van een wat moderner klanktapijt voorzien :D

Als ik de definitieve datum weet ga ik mee :D :D :D :D
Kaatsheuvel-Tilburg is niet zo ver dus dat is het probleem niet!
Kan ik dat laatste beetje van mijn hersencellen verwijderen in de Python :D

Ennuh ik heb een abonnement dus ik ben binnen :smeris:

:eureka: :walker: :doei:

mijn voorkeur gaat uit naar door de week, het liefst op donderdag of vrijdag

Origineel geplaatst door C738
Zou ik door kunnen gaan voor een 4 jarige?

Leuk idee maar weer zo verdomde VER WEG!!! Waarom niet naar NORG???!!! Das voor mij maar 3 kwartier scheuren. In plaats van 3 uur.

*zucht*

Misschien verhuizen naar Utrecht ofzo.

:(

Dus reken maar niet op mij.

Maar wel een leuk idee!!!

Ja juist waarom niet naar Norg,voor mij ook het dichtst bij.

Norg is een rustiek gelegen Drents dorp, ideaal voor de rust- en natuurliefhebbers.

http://www.norg.nl

Oh maar ik vindt het wel een leuk idee en ik wil ook wel mee!

Origineel geplaatst door synthiaks
Als er gasten uit het noorden met de auto gaan wil ik graag meerijden:D

Mocht ik gaan, dan kan dat allicht :). 't Is een dieseltje dus lekker cheapo :D (als ie dan nog rijdt)

Origineel geplaatst door C738
Oh maar ik vindt het wel een leuk idee en ik wil ook wel mee!

Mocht ik gaan, dan kan dat allicht :). 't Is een dieseltje dus lekker cheapo :D (als ie dan nog rijdt)

Ok dan, augustus is nog ver weg dus ik kan wel kijken of ik vrij kan krijgen. Donderdag lijkt mij een mooie dag en Vrijdag nog beter!

als ik tipje mag geven: geen augustus, dan is er nog zomervakantie en zijn aardig wat mensen op vakantie (en gaan soms dus ook naar de efteling... druk dus) we kunnen beter in september lijkt me... is het al wat rustiger... (btw ben zelf ook dan op vakantie rond 20 augustus en naja heb vorig jaar geen meeting meegemaakt maar wil het nu wel eens dus wehehe...)

juist omdat t in september geen vakantie is wordt dat alweer veel moeilijker in te passen....hier althans

LOL

Je gaat toch niet naar de Efteling voor de attrakties?
Kun je beter naar de Bananenbar gaan of zo. ;)

Nou ja ok, de vliegende olifanten blijft leuk natuurlijk. :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back