Efteling meeting 07-08-2003

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door C738
Bovendien worden deze avonden gevuld met extra muzikaal entertainment.

beter dat stef meeder dan optreedt als wij er zijn...

Checklist

Checklist

Bier: Check!
Schroevendraaier: Check!
Combinatietang: Check!
Pincet: Check!
Multimeter: Check!
Oscilloscoop: *puf* Check!
Soldeerbout, tinzuiger en tin: Check!
Doosje met componentjes en potmeters: Check!
Rol spoeldraad: Check!
Lachgas: Check!

Okay... ik ben dr klaar voor! Wie gaat dr mee cirquitbenden? Es kijken of we de trollenkoning kunnen modden!

Jah 'k wil wel heen, tenzij ik 25 euro entree moet dokken ofzo.

Synthiaks? Jij wilde toch carpoolen?

Jah, als het kan:D ik zie het wel zitten om met een dampende kneiter door de Efteling te lopen:L
Ik ga zo snel mogelijk een paar vrije dagen regelen en dan stuur ik bam en jouw ff en mailtje.

Effe kijken of PzHKL ook te porren is om mee te gaan... *POR!* hee! wil je mee?! [/B]

yeeeee... ik wil wel graag, maar hoeveel gaat dat kosten? zit namelijk n beetje krapjes;{

Origineel geplaatst door cyan_circle
best case scenario: niet druk, bootjes, jointje of 2, biertje, karpers (huge motherf*ckers!) en over synths lullen [/B]
Ik wil best jointjes roken in de bootjes, maar niet over synths lullen.... daar heb ik geen verstand van ;)

ik wil dus graag ff de prijs weten, dan hoor je het van me of ik meega Bambam.

Origineel geplaatst door cyan_circle
sorry pjotr... het zijn hele gave bootjes. misschien wel de gaafste bootjes die ik ooit gezien heb.

best case scenario: niet druk, bootjes, jointje of 2, biertje, karpers (huge motherf*ckers!) en over synths lullen

Hee Cyan, als er niemand in die bootjes wil dan :peukie: ik wel met je mee! :) een zooi bierie en wierie, en we zijn pierie!

Bambam, you've got new mail!

bij groeper groter dan 20 moet je denken aan 18,50 euro p.p. (dacht ik uit hoofd)

damn shit... volgens mij moet ik dan gewoon werken :erm:

bier en befteling is wel een koel plan

zal eens zien

Aangezien ik niet naar Lowlands ga plan ik mijn 2 weekjes vakantie lekker in die periode.

:D

Origineel geplaatst door bambamstudio
ja, zie HEEL GROOT bovenaan deze thread!

Hey Bambam, was je aan het ijlen van de hoge koorts, dat je de Efteling Meeting ook maar onder Gear Nieuws hebt gezet??? :confused:

:yamaha:

Efteling en synthforum?

Huh, is de gekke koeie ziekte weer uitgebroken?

Tja, nadeel van een eigen zaak. Ik kan zo'n dag echt niet plannen op zo'n lange afstand. Maar laten we dit afspreken. Je hoeft niet voor me mee te bestellen. Maar mocht ik tegen de tijd heen kunnen betaal ik wel de normale toegangsprijs. Wat de meesten moeten opmaken aan brandstof bespaar ik waarschijnlijk toch wel. Grote Muff woont er maar 25 minuutjes rijden vandaan ;)

Maar als Muff in de Python (hoe het ook heet) moet gaat hij per definitie niet heen. Want de dag daarna moet hij wel kunnen patsen in een nieuwe Beemer 8)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back