Heiligschennis

Vortigern

Stamgast
Ik weet het. Maar ik vond de foto te leuk om hem hier niet te plaatsen. Overigens is die kat een bengaal, da's ongeveer de MS20 onder de katten.

Volgens mij is dit reguliere synth verering, niks mis mee.
Katten hebben er een pootje van.
Die van mij liggen het liefste op de 19'' FX rack, want die voedingen worden zo lekker warm.

Ik heb niks met katten, doe mij maar die ms-20 :P

Voorstel: jij gaat katten houden en ik houd van je synths ;)

het is de warmte idd...
maar het kan ook te warm zijn (de katten van ons willen niet meer op het balkon), ik denk eerder dat het de aandacht is die ze krijgen, omdat ze altijd juist daar gaan liggen waar jij ook moet zijn: op het mengpaneel, op de krant, etc.

Wat is er mis met de combinatie Virus - MS20?

Wat een mooie kat! Onze poes ligt ook graag op m'n amps :)

Tja, die van mij (kat) heeft er ook een handje van, ze weet ook gewoon dat wanneer ze over mijn mixer heen loopt ik der altijd optil. Dan krijg ze natuurlijk aandacht met als gevolg.... :)

ik zou gewoon die afzuigkap heel hard aanzetten
dan ist zo opgelost

Voor mijn katten is de studio tegenwoordig een no go area, eentje had een keer m'n halve huis ondergepist, computer etc. etc. Bleek ze een blaasontsteking te hebben, het arme beestje.
Dus vanaf toen ben ik wat bang, een vriend van me heeft een keer in m'n 101 gekwijld, maar kattepis is even andere koek en geen kattepis.

Timar, dan heeft je kat wat vitamine C nodig. Kan gewoon van het kruidvat b.v.
Half tabletje fijnstampen en door het voedsel.
Een bassist had een kat, echt een monster, die viel een speakerbox aan toen ik op een, toen nog Kawai, synth(dus wel begrijpelijk) speelde.

Back