jupiter
beatsbleepsleadsnoises
gisteren via kapaza (belgische marktplaats-achtige-site) leuke synth gekocht voor redelijke prijs van heel vriendelijke kerel. klassieke verhaal ivm reden van verkoop 'geen tijd meer, synth staat daar maar wat'. afgesproken, synth opgehaald ergens op een plek. ik mailde hem net nog om te zeggen dat echt wel fijne machine was, en dat er wel leuke userpatterns op staan (die hij wsl gemaakt had) ... Hij mailde me terug dat ik hem niet mocht mailen op dat mailadres, omdat zijn vriendin niet mocht weten dat hij zijn synth had verkocht (en ze las zijn mail wel eens), want hij ging haar verrassen met iets wat hij wou betalen met het geld van de synth. Best wel grappig verhaal om te horen wat er met geld van een synth ging gebeuren. trouwens toen we wat wouden regelen om af te spreken, zei hij me dat hij alle tijd had want hij was net zonder werk gevallen ...
ik heb vaak al bij synths kopen/verkopen leuke mensen ontmoet, babbeltje gedaan en iedereen blij achteraf ... Maar af en toe maak je wel eens iets sterker, straffer, weird, bizars mee ... want je ontmoet wel eens bijzondere mensen in gekke situaties (om net andersom natuurlijk) ...
iemand ook al iets bizars, grappigs meegemaakt zo en wie wil dat synthverhaal hier eens vertellen?
wel even opletten natuurlijk met verhalen over mensen die hier zelf op het forum meelezen ... mss lopen we wel het risico dat deze topic snel uit de hand loopt
anderzijds mss wel grappig om twee kanten van een verhaal te horen 
ik heb vaak al bij synths kopen/verkopen leuke mensen ontmoet, babbeltje gedaan en iedereen blij achteraf ... Maar af en toe maak je wel eens iets sterker, straffer, weird, bizars mee ... want je ontmoet wel eens bijzondere mensen in gekke situaties (om net andersom natuurlijk) ...
iemand ook al iets bizars, grappigs meegemaakt zo en wie wil dat synthverhaal hier eens vertellen?
wel even opletten natuurlijk met verhalen over mensen die hier zelf op het forum meelezen ... mss lopen we wel het risico dat deze topic snel uit de hand loopt
anderzijds mss wel grappig om twee kanten van een verhaal te horen