Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

geluiden zijn opzich leuk maar de arrangementen zijn gemiddeld genomen nou niet echt vibrant te noemen, t'is een beetje 'net niet'... vinnik...erg goed die italo brutalo.
geluiden zijn opzich leuk maar de arrangementen zijn gemiddeld genomen nou niet echt vibrant te noemen, t'is een beetje 'net niet'... vinnik...
Scheuren met die Pontiac 
dat dacht ik aanvankelijk ook te gaan doen maar na aandachtig te hebben geluisterd ben ik tot mijn voorgaande conclusie gekomen...Geniet er toch gewoon van 6
dat dacht ik aanvankelijk ook te gaan doen maar na aandachtig te hebben geluisterd ben ik tot mijn voorgaande conclusie gekomen...
ik vind dan ook niet elk italo plaatje per definitie goed, vooral die quasi frifole teenie bopper plaatjes heb ik weinig tot niets mee...
Ik heb m'n best gedaan!
)
Dat zoek ik nu echt, die decadente over de top atmosfeer. Dat krijg je echt alleen maar met eighties synths (kom hier nu niet aanlopen met je novation of an1x , jaja 't is goed) Je weet wat ik bedoel.