leeft italo nog onder forumleden ?

Balearic met toch wel een dikke italo invloed vind ik:

https://soundcloud.com/robergz/roberto-rodriguez-venus

Dit is ook behoorlijk Italo. Lekker gruizig C64 SID enzzzz. Zeer weinig info te vinden over deze "dr Vector" maar ik geloof dat het iemand uit scandinavie is?

Ik kan het kauwen :D

Dit is ook behoorlijk Italo. Lekker gruizig C64 SID enzzzz. Zeer weinig info te vinden over deze "dr Vector" maar ik geloof dat het iemand uit scandinavie is?
Guillermo Blanco is iemand uit rome en geboren ergens in de 60's, maakt "amiga-disco" en zat in de demo groepen "Megahawks" en "Italian Bad Boys"...

Hihi, Domino Dancing is knap gedaan. (ja ok geen italo)

Liquid is aardig op dreef blijkbaar :D .

Cheers,
Exo. :mega:

Zit weer in de italo fase, ik heb mijn fases. Volgende maand is het black metal. :biertje:

dat camera geluid is anders niet veel soeps...

waarom dan toch posten?

Heftige italo sounds, maar geen italo arrangement. :D Goed verwoord?

Eentje om van te genieten bij dit weer jongens :mexico:

Ik vind het heerlijk nostalgisch én vooral zomers klinken en mocht vroeghar graag grasduinen tussen de Rode "anonieme" Rams Horn labels (12 inches) bij de lokale LP winkel.
Draaide zelfs een uurtje Italo's in de "ether piratentijd"...

én ik ben nog zo jong

Ik vind het heerlijk nostalgisch én vooral zomers klinken en mocht vroeghar graag grasduinen tussen de Rode "anonieme" Rams Horn labels (12 inches) bij de lokale LP winkel.
Draaide zelfs een uurtje Italo's in de "ether piratentijd"...

én ik ben nog zo jong

Idd, dat zomerse spreekt mij ook altijd aan. :okdan:

Als er iets is waar ik kwaad van kan worden dan is het geen instrumental vinden van een nummer, achja..

De DX7 is weer uit zijn kooi geschoten:

Back