leeft italo nog onder forumleden ?

Niet echt Italo, maar ja, waar moet je zoiets cools dan plaatsen?

(klik plaatje)

Nu begrijp ik wat ze met "2 for love" bedoelen "TIETEN"

die gast met die bril lijkt Mauro Farina wel

Martinelli was altijd een vreemde eend in de bijt vond ik altijd. Net effe wat anders, eigen stijl en origineel

Nu begrijp ik wat ze met "2 for love" bedoelen "TIETEN"
http://www.youtube.com/watch?v=yPA6uYNdOTs
deze gaat nog maar over het het algemeen is MM toch wel erg poppy... hij begint redelijk stoer maar daarna zakt het af naar het gebruikelijke doorsnee thema dat erg veel lijkt op die van andere platen (bepaalde onderdelen hebben iets weg van gazebo en fun fun)... dit is misschien leuk voor thuis maar zul je niet meer in de koffer van een DJ vinden... maar... de tit'n in de clip maken alles weer goed nutuulk...

die gast met die bril lijkt Mauro Farina wel
haha ja moest er ook instant aan denken, waar is dat z/w plaatje ook alweer van die studio uit de jaren 80 met die andere 2 lui er naast? :D

Laatst gewijzigd:
damn, 350 12"s... da's idd veel geld als tiener zijnde in die tijd...

maar idd dat plaatje, hij lijkt er wel een beetje op (qua in de clip)...

Attachments

• italo.jpg
    italo.jpg
    85,5 KB · Bekeken: 133
deze gaat nog maar over het het algemeen is MM toch wel erg poppy... hij begint redelijk stoer maar daarna zakt het af naar het gebruikelijke doorsnee thema dat erg veel lijkt op die van andere platen (bepaalde onderdelen hebben iets weg van gazebo en fun fun)... dit is misschien leuk voor thuis maar zul je niet in de koffer van een DJ meer vinden... maar... de tit'n in de clip maken alles weer goed nutuulk...

hehe, heb je 'Striptease' wel eens gehoord? Bijna letterlijk de tekst van 'Stripped' van DM in een crooners jasje.

hehe, heb je 'Striptease' wel eens gehoord? Bijna letterlijk de tekst van 'Stripped' van DM in een crooners jasje.
ja of "Silver Pozzoli - Around My Dream" en "Wang Chung - Dance Hall Days"... da's ook een eng vergelijk...

Heeft ook wel wat weg van die gast van Vulcano
hehe, René van der Wel... :D

maar idd dat plaatje, hij lijkt er wel een beetje op (qua in de clip)...

Misschien is het de bril. De meeste Italianen hadden flitsende brillen in die tijd. Megagroot was in de mode :mega:

damn, 350 12"s... da's idd veel geld als tiener zijnde in die tijd...

Met dank aan Bas van der Heijden. Geen zakgeld, alles zelf verdiend. Ik werkte op zaterdag tot 13:00. Daarna in rap tempo van Vlaardingen naar Rotterdam-Zuid om laatste Italo's te scoren. Ik had er samen met mijn broer 350, dus niet alles was van mij.

Misschien is het de bril. De meeste Italianen hadden flitsende brillen in die tijd. Megagroot was in de mode :mega:
http://www.youtube.com/watch?v=4Z7_MdvTuF0
maar Jimmy McShane was meer IERtalo :D dat nummer klinkt idd erg 2e helft 80's...

Met dank aan Bas van der Heijden. Geen zakgeld, alles zelf verdiend. Ik werkte op zaterdag tot 13:00. Daarna in rap tempo van Vlaardingen naar Rotterdam-Zuid om laatste Italo's te scoren. Ik had er samen met mijn broer 350, dus niet alles was van mij.
ah ok, 175 is ook nog redelijk veel... heb je ze allemaal nog? maak eens een foto :D

maar Jimmy McShane was meer IERtalo :D dat nummer klinkt idd erg 2e helft 80's...

ah ok, 175 is ook nog redelijk veel... heb je ze allemaal nog? maak eens een foto :D

Nee, alles verkocht. geloof je me niet :dubbel:

Nog een aantal pareltjes

Oxo - Keep On Living (deze plaat ging op ebay voor 2750 dollar, gekocht door een rijke zakenman). Had ik hem nu maar niet weggedaan jaja

Fockewulf 190 - Gitano

Reale Accademia - She's Mine

MITO - Droid (best audio)

Laatst gewijzigd:
Back