Patchsheets MS-10

CreOn

Alles naar de knoppen....
Heeft er iemand toevallig een site (of iets anders) waarop patchsheets of tips staan om wat leuke/bijzondere geluiden uit een Korg MS-10 te toveren?
Wat me ook interessant lijkt is om te lezen hoe je een patch nu opbouwt, vanaf de bodem zeg maar.
Groet, Rini.

Uuuhm, Yeah right.......
Dit is dus de manual in html vorm.
En de manual heb ik....
Anyway, bedankt voor de reply.
Rini.

wat bedoel je dan precies met je vraag?

Nou, voorbeelden van patchsheets om wat geluiden te maken dus. Maar dan liever andere dan diegene die al in de gebruiksaanwijzing staan. Of eens een uitleg hoe je een patch opbouwt. Bedoel, niet zomaar klakkeloos draaien en pluggen.
Groeten Rini.

Het is toch de bedoeling dat je met de ms-10 zelf
geluiden maakt en die vervolgens opschrijft op
je patchsheets? om nou overal patchsheets vandaan
te toveren vind ik een beetje onbegonnen werk.
ik heb er maar een woord voor: experimenteren!!

Last edited by a moderator:
Heb nooit gezegd dat ik er niet mee ge-experimenteerd heb. Sterker, dat doe ik zowat elke dag met dat ding. Maar het leek me wel leuk om eens te zien wat anderen er mee kunnen, en misschien zo zelf weer eens een ander idee op doen. Niets mis mee toch. Dit forum is toch niet alleen om te ouwehoeren? Je kunt toch ook ideeën uitwisselen?
Rini.

Tuurlijk, daar draait de hele forum op.
Misschien heef onze analogicamen JohnnyBusca
wel wat tips, of andere mensen die een ms-10
gebruiken. ik zelf gebruik een ms-2000
en daar heb je geen patchsheets bij nodig.

Patches voor Korg MS10

Patches voor Korg MS10

Ik zoek uitgeschreven patches voor mijn Korg MS10 synthesizer. Ik bedoel dus uitgeschreven, zelf gemaakte geluiden voor deze synthesizer. Wie heeft er nog interessante geluiden of semi-sequence gevonden en wil dat met me delen?

Groeten,

Phochos:D

ach mensen kom nou toch... zo moeilijk is die ms-10 toch ook weer niet...?! welke geluiden zullen er dan nog meer uit komen als je er zelf, naar eigen zeggen, al mee hebt geknutseld dag in en uit...
tsja... als het nou ging om patchsheets voor een ms-20... ala! kan ik heel goed gebrijpen ... maar de 10... sorry hoor...

Back