verwoesten verlangen

woodstock

Ouwe rot
Hoi alle, ik heb een tijdje terug met een maat van me een project gedaan voor Novadic kentron, samen met muzikanten die in een project lopen bij Novadic.
Na heel wat uurtjes knip en plak werk, is er dit uitgekomen:

Ben benieuwd naar jullie mening of opmerking?

greetz 8)

sorry moet dus zijn verwoestend verlangen

ik vind het absoluut niet slecht, alleen...
ik zou dingen productie technies heel anders aanpakken, zowel de muziek als de clip.
er hang nu echt een ernstig amateur buurthuis, jongeren centrum randje aan.
en dat is een beetje zonde, hoeft niet.
de mix kan beter, de mastering daarna ook.
en met z´n allen op het marktplein spelen in de clip, das al 10.000 maal gedaan.
en kijk even naar de timing van een en ander.
maar vergleken men veel andere dingen, echt niet slecht.
:mega:

ow ja, een andere bandnaam kan ook.

beste J, Baars

Ik ben bij deze klus erbij geroepen, nadat alles al was opgenomen. het nummer was tweemaal zo lang en er gebeurde naar mijn mening niet veel in het nummer, dis heb ik wat toetsen toegevoegd, en ben rigoureus gaan knippen in het nummer. De zang en dergelijke is dan ook niet bij mij in de studio gedaan, maar heb m wel flink opgepoetst.
Wat de clip betreft ben ik het wel met je eens, maar dat is helaas niet mijn pakkie an geweest, deze zie ik dus ook zojuist op youtube verschijnen.

Ohja was ik vergeten te zeggen, er was totaal geen mix of idee van hoe het nummer moest gaan klinken en of wat de structuur moest zijn van dit nummer, en let wel zonder de heren en dame van de band af te vallen, zij zijn dan ook geen professionele zangers of muzikanten. Wel is de gitaarsolo door een vriend van mij ingespeeld. En wat betreft de mix daar heb je wel gelijk denk ik, maar dat krijg je met spoedklussen helaas.

Back