Allen Heath ML5000 gespot

BIAM

.
images

http://link.marktplaats.nl/424556913

Wauw... wat een ding zeg, en volgens mij nog in produktie ook nog!
:P8~

En dan toch weer een cactus die 350€ biedt. Alsof uit de beschrijving niet duidelijk was dat de verkoper enigszins weet wat hij aanbiedt...

aangezien hij al 2,5 jaar actief is en er geen vraagprijs stond, ging ik niet uit van een bedrieger. Heb je al "the package/escrow" mailtjes gehad zodat je zeker kan zijn van een bedrieger? Zoja, groot gelijk met je onzinbod. Indien niet, groot ongelijk met je onzingedrag. :)

(ik ken trouwens een eerlijk handelende Mario die naar Griekenland verhuisd is en veel audio op MP aanbood, maar dat lijkt niet dezelfde persoon als deze te zijn)

Volgensmij kun je met deze mixer mee doen aan het WK surfen. Wat een plank!

Wat mag zoiets normaal deze dagen kosten eigenlijk?

Zoja, groot gelijk met je onzinbod. Indien niet, groot ongelijk met je onzingedrag. :)

Ghehe,. nee,. eerlijk gezegd geen idee,. wel een vermoeden,.maar was eigenlijk meer een reactie op die mafkees die 350 had geboden!8o)
Geen verkoper die dit serieus neemt ,.. maar ook geen koper die serieus zo'n ding uit griekenland laat opsturen zonder m eerst ff getest te hebben lijkt me!
Of een verkoper ergens kaas van heeft gegeten blijkt ook niet uit een ad want iedereen weet intussen wel te copy/pasten,.. Ik zeg scam! Zoniet,. dan hoeft ie alleen maar 1 keer te klikken,. en hop,. weg bod!
No harm done!

Ik denk dat die gast wereldwijd deze tafels op internet te koop aanbied om zo zijn kans op een zinnig bod te vergroten.

350,05 euro voor 2 tafels: Dan rij ik wel ff naar griekenland om ze op te halen. Meteen een leuke vakantie aanvast plakken dan. :D
Alleen... hoe krijg ik dat ding in mijn studio. :?
En waar laat ik mijn synth's dan. :(

Volgens mij gaat 1 tafel zo'n een rooitje of 10 opleveren.

Dus waarschijnlijk gaat de deal niet door als ik t goed begrijp?
Jammer hoor! Had zelfs al een plekkie vrij gemaakt,.

Ik zou nog effe wachten joh.. misschien doet ie dat setje van 25000 watt er nog bij voor een leuke prijs :D

Oh,. zat dat er al niet bij dan? Nou,. dan zal ik mn vrouw maar even bellen dat ze weer gewoon in huis mag komen slapen ipv t fietsenschuurtje!

Back