Roland SH-7 op Marktplaats.nl

ik zag hem ook al vanmiddag, "wtf" prijs of niet dan? Als ie van goud is misschien maar als ik zo kijk wat de mogelijkheden zijn...

Yamaha cs30 kost alvast zo'n derde van de prijs en komt qua functies toch redelijk in de buurt dacht ik. Maar ik heb ze allebei nooit bespeeld dus eigenlijk kan ik er geen reet over zeggen.

Ha ja..inderdaad zeg...
Een CS30 kost wel een stukkie meer...1300,-..misschien zelfs 1500,-

Yamaha cs30 kost alvast zo'n derde van de prijs en komt qua functies toch redelijk in de buurt dacht ik. Maar ik heb ze allebei nooit bespeeld dus eigenlijk kan ik er geen reet over zeggen.

Je kunt er inderdaad geen reet over zeggen maar je doet het toch graag blijkbaar ;)

Ik heb zelf na intensief zoeken vorige maand eindelijk een cs30 te pakken gekregen. Voor de € 1.100 die dat kostte was er nog een aantal geinteresseerden.Ik wil er eigenlijk nog wel eentje bij hebben als jij die voor € 750 kunt leveren, en ik wil je dan ook nog wel € 850 betalen.

En een cs30 vergelijken met een sh7...? Qua mogelijkheden, qua sound en qua prijsverhouding (1/3) grote onzin. Maarvoor de totaal andere sound en mogelijkheden zou ik er bijvorbeeld heel graag zo'n grote roland bij willen hebben.

Prijzen uit 2004-2006 zijn inderdaad erg relevant.
Ik heb hier nog boekjes liggen uit 1989 kan ik die dan ook als referentie aanhouden ?
Een Mooie CS 30 kost vandaag de dag minimaal € 1250,- koop je hem voor minder dan heb je geluk.

De eerste link was van 2009 en dat is geen 1989 overdrijver... maar oke, de prijzen zullen dan in 4 jaar tijd fenomenaal gestegen zijn, dat kan. Maar het ging hier in the first place om die SH-7, met een prijs waarvan ikzelf denk 'no shit?!?', misschien is het ook wel een gangbare prijs...wie zal het zeggen

...en ik deed geen vergelijking qua sound of mogelijkheden maar van de functies die erop zitten toch? Die zijn natuurlijk anders maar wel gelijkwaardig toch?

Wat is dan, bijv. bij een synth, het verschil tussen mogelijkheden en functies?

Citaat VerGe-ten : qua mogelijkheden minder interessant dan de sh5.
In grote mate wel, echter er zijn enkele features die weer niet op de SH-5 mogelijk zijn.
Zou zeggen, koop ze gewoon beide :D

Back