Kleine analoge mixer met een goede midsweep...?

'Meet her' is gesweept op onze soundtracs MRX! Geluidje is een sample (voor en achteruit gespeeld) Kickje was uit de sh101 en overstuurd op een dateq gpm 8.2.
Verder had onze 909 altijd een probleem als je de clap en de snare overstuurdel; dan ging ie phasen. Is ook te horen.

hehe , tictac, lekker gespeld, doet me aan iemand denken die stug volhield dat het (fonetisch) Flamman & Akrabas was!

Op mijn Roland vm-3100 pro paneeltje...lukt het ook om lekker te sweepen, alleen gaat dat iets omslachtiger....maar het effect is hetzelfde......ga toch op zoek naar een Mackie 24-8..ook voor mijn andere hardware aan te sluiten....Niel bedankt voor de tips...

Mackie heeft inderdaad wel een lekkere mid sweep voor dat soort dingen.
Als je een paar weken eerder was geweest had ik nog een 1604vlz voor je in de aanbieding gehad maar die is nu weg (staat wel in Dordt trouwens 8o)

Mackie heeft inderdaad wel een lekkere mid sweep voor dat soort dingen.
Als je een paar weken eerder was geweest had ik nog een 1604vlz voor je in de aanbieding gehad maar die is nu weg (staat wel in Dordt trouwens 8o)

Maakt niet uit....24-8 is goed betaalbaar....
enne...ik ben overal te laat mee 8)

Verder had onze 909 altijd een probleem als je de clap en de snare overstuurdel; dan ging ie phasen. Is ook te horen.

Dat vind ik juist vet, komt omdat de snare en de clap dezelfde noisegenerator gebruiken :okdan:

Wel koel dat je dus idd de tactic wel bent die ik dacht.
Na aanleiding van jullie track toen heb ik "meet her at the bassrave" gemaakt (feest van coolman) die later is omgedoopt naar "battlefield".
Om weer even ontopic te gaan, de sweeps daarin zijn gedaan met een behringer mx 3282 (staat nu bij xtrecist).

Waarom hoor je die sweep sound nergens meer...is dat te gedateerd ? of is het gewoon weggeebt door de intreding van het digitale in the box spul...?
Volgens mij kun je die knightvision sound best kwijt met de hedendaagse sound...
en wat te denken van die sweep kick zoals in de FIX platen en chosen few van vroeger.....

Waarom hoor je die sweep sound nergens meer...
-> of is het gewoon weggeebt door de intreding van het digitale in the box spul...?

Dat dus.
Check ook vooral de overload aan andere FX dat vroeger _niet_ gebeurde ;)

Laatst gewijzigd:
Dank! Ik zal hem binnenkort eens aan mijn kinderen laten horen hahahaha

Back