[groovy]het goede doel-belgie(confusion-rmx)

Duart Jansen

Movin'and Groovin'
eeeeh,niemand?hij is best grappig hoor...

Ik vind 'm wel grappig... nu had je het helemaal een wereldhit kunnen maken als je die ene gast die de vocals bij Daft Punk doet even door een Antares had gejaagd met Engelse lyrics :). Wel lekker wat je hebt gedaan met dat D-akkoordje met een vette flanger/phaser erover er tussendoor - geeft er echt zo'n neo-disco feeling aan.

Naar mijn smaak echter nog wel net iets te snel, maar een leuk concept om mee te beginnen. Toch altijd een week plekje gehad voor het origineel van deze song.

Goed gedaan!

Ik kan hem helaas niet zo hard luisteren hier.
Ik mis wel de vocalen. :) Dat zou helemaal cool zijn.

Origineel geplaatst door OnAcid
Goed gedaan!

Ik kan hem helaas niet zo hard luisteren hier.
Ik mis wel de vocalen. :) Dat zou helemaal cool zijn.

bedoel je dan de originele vocals?van henkie? wat héél misschien maak ik er nog een vocal-edit van

Origineel geplaatst door Yoozer
Ik vind 'm wel grappig... nu had je het helemaal een wereldhit kunnen maken als je die ene gast die de vocals bij Daft Punk doet even door een Antares had gejaagd met Engelse lyrics :). Wel lekker wat je hebt gedaan met dat D-akkoordje met een vette flanger/phaser erover er tussendoor - geeft er echt zo'n neo-disco feeling aan.

Naar mijn smaak echter nog wel net iets te snel, maar een leuk concept om mee te beginnen. Toch altijd een week plekje gehad voor het origineel van deze song.

wat het tempo betreft,heb ik het tempo van het origineel aangehouden,dat is idd iets te snel voor club...maar langzamer vond ik de samples niet echt mooi....

Lagguh man!:D K ben hier vorig jaar ook mee bezig geweest, die sampletjes zijn idd erg leuk om te gebruiken:)
Leuke track.:peukie:

Back