Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

en ook een weinig toevoegende 'brass' parameter die niets meer is dan een hele lichte ringmod o.i.d.Op de SX400 zit ook zo'n ensemble effect.. alleen die ruist wat meer en klinkt nog meer lo-fi![]()

)De laatste die ik te koop zag stond op MP nog niet zo lang geleden. Maar idd.. je ziet em vaker gevraagd dan te koop aangeboden.
hm, vind de 210 juist makkelijker, dat scrollen vond ik maar irritant, je bent twee keer zo lang bezig.I find the sx240 just slightly faster to edit as instead of pushing a button on a function like the sx210 you just scroll a button.
meteen naar een parameter toe springen is idd makkelijker maar als ooit 1 drukknop kapot gaat dan heb je weer een groter probleem (maar dat probleem is nutuulk nog groter bij de 240 als 1 van de cursor toetsen kapot ishm, vind de 210 juist makkelijker, dat scrollen vond ik maar irritant, je bent twee keer zo lang bezig.
)... ach ja, gelukkig zijn er nog rottere synths om te proggen... bij die begint met een P en dan iets er tussen en eindigt met twee nullen... 
ach ja, gelukkig zijn er nog rottere synths om te proggen... bij die begint met een P en dan iets er tussen en eindigt met twee nullen...![]()
oh ja verrek idd... het tussen stuk is oly-8Ik kom niet helemaal uit de cryptische omschrijving 6.. een Prohphet 600 is toch goed te doen??
]omdatte een heul'n snelle LFO hep? di eis alleen interessandtd; as't okk keytrackinng heef, dann ist dik fatt
oh ja verrek idd... het tussen stuk is oly-8

Heb em zelfs nog staan hier