Vocal Midi HELP!

loecloec

Stamgast
Beste lezers

Ik ben met een beat bezig een ik heb een stukje vocal gesampled van een ander nummer nu wil ik dat er onder die vocal een mee gaande melodie komt die dezelfde noten heeft als de tonen van de vocal is er hier iemand die mij kan helpen!? :okdan:

Met noten verzinnen op een vocal die niet te beluisteren is? Ik denk niet dat er iemand is die je dan kan helpen..

Dan zul je wel tenminste dat stukje vocal moeten meeposten en dan is het nog maar de vraag of iemand dat voor je wil gaan doen. Ik zou zeggen ga gewoon aan de slag. Luister goed en probeer er akkoorden onder te zoeken. Misschien kun je via google de akkoorden vinden. Maar dan moet je net even geluk hebben.

Maar nogmaals gewoon proberen en vertrouwen op je gehoor. Ik denk niet is dat iemand het werk voor jou gaat doen. Iedereen is achter wel bereid om commentaar te leveren (opbouwend) op iets dat je hebt gedaan. Dus piel wat in elkaar en post dat resultaat en daar krijg je zeker reacties op.

Paul

Okee jaa daar hebben jullie gelijk in ik zal het is proberen en zal inderdaad het resultaat posten!

Waarom zet je in een sequencer geen noot onder de vpca; en luister je of die vals klinkt met de vocal of niet? Als de noot hetzelfde klinkt laat je hem staan, vervolgens pak je de volgende. Lijkt me niet zo moeilijk allemaal, maar ik ben dan ook een genie natuurlijk.

Back