Ik produceer nu een tijdje met KRK V4 series 2 monitoren. Ze zijn niet erg groot, maar voor de kleine ruimte waarin ik produceer zijn ze perfect. Ik loop alleen al een tijd tegen het probleem op dat er vrijwel geen laag/sub uit de monitoren komt. Als ik deze monitoren vergelijk met de oudere en nieuwe rockit series van KRK dan zit hier een duidelijk verschil in. Uit de Rockit series komt namelijk veel meer laag. Dit maakt de rockit naar mijn mening een veel completere monitor serie. Het lijkt wel of je bij deze serie helemaal geen aparte sub nodig hebt.
Dit is toch vreemd als je bekijkt dat de V4 series 2 uit de duurdere serie komt dan de Rockit serie? Waar ligt dit aan?
Daarnaast loop ik heel lang tegen het probleem aan dat er door een van de twee monitoren continu een ruis is te horen. Het lijkt wel of dit het geluid van de pc/mac is die aan het draaien is. Iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen?
Dit is toch vreemd als je bekijkt dat de V4 series 2 uit de duurdere serie komt dan de Rockit serie? Waar ligt dit aan?
Daarnaast loop ik heel lang tegen het probleem aan dat er door een van de twee monitoren continu een ruis is te horen. Het lijkt wel of dit het geluid van de pc/mac is die aan het draaien is. Iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen?