An200

Status
Please reply by conversation.

justin

Shauna
Hallo,nog iemand een an200 over,voor een leuke prijs?

Origineel geplaatst door Mr_Synth
Voor 310 Euro is ie voor jouw!

gr,
Paul

laat maar !

Daar koop je 2(!) nieuwe(!) voor.

niet bij musichouse want daar gaan de An200 en DX200 voor 625 euro over de toonbank..per stuk he ;)

Das mooi, vertel me dan maar waar ik die kan kopen!

duitsland

Ik ben eigelijk ook wel benieuwd welke winkel.
Zou je het ons willen vertellen!

ze waren eerst 150euro per stuk in nederland nu ergens 222euro nieuw!,weet niet meer precies welke winkel het was,maar wel in Duitsland.

anders liggen ze nog altijd voor 500euro bij midi amsterdam ach 300euro meer!:D

Moet ik dit nu elke keer gaan zeggen.

Mensen die via Feedback aanbieding apparaat goedkoop hebben kunnen krijgen hebben geluk gehad.
Als iemand z'n An200 verkoopt, dan hoeft hij geen rekening te houden met die prijs, maar
die van de huidige markt. het is natuurlijk belachelijk als iemand voor de normale prijs een AN200
heeft aangeschaft, deze nu voor onder de 150 euro moet verkopen omdat Feedback eventjes een actie heeft gehad.

Niet te veel zeuren Sander. Bij Music Store Köln staan ze inderdaad voor 222,- euro te koop. Lijkt me wel handig als je met een tweedehandsprijs eronder gaat zitten. Het lijkt me dan ook dat de huidige marktprijs niet ver van de eerder genoemde 150,- euro af zal liggen.

Sander, prijzen dalen nu eenmaal... en hard!

Met dank aan de softsynth fabrikanten.

Ik dacht dat ze bij de musicstore koln nu in de aanbieding voor 199€ waren.
(hang me er niet aan op)

ach ja je kunt ook niet alles hebben.;) heb nog een an1x te koop voor 500euro,redelijke prijs toch en vetter als de an200!
nieuwe thread?:D

Ziet er naar uit dat ik mijn AN200 niet kwijt raak! =(

Idd, dat die stunt van 150 euro geluk hebben is... dat is 1 ding wat zeker is.
Maar daardoor klapt de 2ehands markt waarde natuurlijk ook naar beneden, dat is heel jammer voor de mensen die er veel voor betaald hebben maar het is nu eenmaal niet anders.

Vette pech voor de mensen die er veel voor betaald hebben.

Dan hou je hem toch?

Meer is altijd beter!

Status
Please reply by conversation.
Back