An200

Status
Please reply by conversation.
150euro geef ik ervoor niet meer!

Origineel geplaatst door justin
ach ja je kunt ook niet alles hebben.;) heb nog een an1x te koop voor 500euro,redelijke prijs toch en vetter als de an200!
nieuwe thread?:D

Pardon???!!! Eerst boodt je um aan voor 375,-- ALHIER

Sinds wanneer gaan de synthprijzen omhoog i.p.v. omlaag??

:frons:

Origineel geplaatst door shortwave
Sinds wanneer gaan de synthprijzen omhoog i.p.v. omlaag??

:frons:
Sinds altijd... Kijk naar 303, synton, enzovoort.... ;)

Tja shortwave thats live!;)

Ach, voor 500 euri staat ie er nog wel even. 350 is gewoon de prijs nu.

Maar misschien dat Justin nog iemand kan verleiden met z'n kippevel gitaarlead patches 8o)

Origineel geplaatst door n0_key
Ach, voor 500 euri staat ie er nog wel even. 350 is gewoon de prijs nu.

Maar misschien dat Justin nog iemand kan verleiden met z'n kippevel gitaarlead patches 8o)

hahahaha LOL :D

Wie weet! mischien stop ik ze als verrassing wel stiekum onder de presets.:D Dus............Ne jog hij gaat vanavond mij verlaten,heb hem weggedaan voor 275euro incl. Stop ermee.

Wie weet! mischien stop ik ze als verrassing wel stiekum onder de presets.:D Dus............Ne jog hij gaat vanavond mij verlaten,heb hem weggedaan voor 275euro incl. Stop ermee.

Volgens mij heb je al 3 keer gezegd dat ie weg is, dus we zullen wel weer zien wanneer ie weer op het forum opduikt, nietwaar?

Maar, als ie dan toch weg is, dan kan je 'm net zo goed met ons delen. Ik betaal de verzendkosten wel 8o) Ram ik die patch in mijn AN200 en post ik hier een mp3tje, weten we allemaal of de heisa nodig was...

Re: Re: An200

Re: Re: An200

Origineel geplaatst door dizzy
ik heb een an 200 voor 100 te koop

gr

Als Fuse hem niet wil (omdat ie reeds voorzien is of zo), dan wil ik hem graag van je kopen voor die prijs!

Voor 100 euro zou ik hem zeker wel willen kopen.

Dan kom ik op 7An stemmen. ;)

Heb me an1x verkocht voor 425 redelijke prijs niet?:D

nu een waldorf xt of cs6r.

Heb me an1x verkocht voor 425 redelijke prijs niet

Ne jog hij gaat vanavond mij verlaten,heb hem weggedaan voor 275euro incl. Stop ermee.

heb nog een an1x te koop voor 500euro,redelijke prijs toch en vetter als de an200!

soms vraag ik me wel eens af hoeveel stemmen jij nou precies in je hoofd hoort... ;)

Hahhha cyan,a lot mate!

Hoezo cyan heb je er ervaring mee?

;)

Handel.

MDS gedaan vandaar.

Status
Please reply by conversation.
Back