jagermeister
Ingeburgerd
Ik zoek Refills voor Reason 2.0, maar helaas weet ik niet wat nou de betere al dan niet commerciële Refills zijn. In eerste instantie zoek ik naar de uitgekauwde Trance synth geluiden (Ja ja...ik weet het....maak eens iets orgineels i.p.v. altijd die commerciële muziek. Het gaat erom dat ik het leuk vind en niet of anderen de muziekstijl leuk vinden
). Verder heb ik niet veel verstand van synths, maar naar mijn weten worden die geluiden vaak met een Nord Lead, Nord modular of een JP8000 gemaakt. Iemand enig idee welke Refills voor mij geschilkt zijn?
Alvast bedankt!
). Verder heb ik niet veel verstand van synths, maar naar mijn weten worden die geluiden vaak met een Nord Lead, Nord modular of een JP8000 gemaakt. Iemand enig idee welke Refills voor mij geschilkt zijn?Alvast bedankt!

Maar misschien zie ik hier iets over het hoofd, want ik ben nog niet zo lang met Reason en muziek in het algemeen bezig. Wie weet hier meer van?
. En ik zeg niet dat het uitmaakt dat de bestanden groot zijn... Ik zeg alleen dat ik het niet logisch vind en daarnaast vraag ik of iemand weet waarom dat zo is of dat ik misschien iets fout doe