Korg Poly 61

Status
Please reply by conversation.
Ik prefereer eentje in perfecte staat, zowel optisch al technisch, maar PM gerust een prijs...

hmm, idd of de TS zijn topic is gekaapt :P

;) tja, dat kan natuurlijk van alles betekenen.

ik doe een prophecy weg trouwens, denk ik, en die had ik maks aangeboden, voor 300, maar geen reactie op mijn pb.

maar niet te snel stapelen en tot conclusies komen, ik heb in het verleden prima contact gehad met maks. hij heeft volgens mij een echte eigen zaak en dan weet je toch dat praktijken als dubbele identiteit of voor de snelle winst gaan uiteindelijk tot niets leiden. zo bouw je geen zaak op.

ben nog steeds benieuwd, denk overigens dat de forumleiding misschien eens moet zien hoe de 2 accounts geregistreerd staan....

Ja, voor m'n eigen overzicht heb ik twee verschillende accounts. Maks is m'n persoonlijke account, via splinter cell verkoop ik alleen. Verbaast me een beetje dat er mensen dat nog niet weten, want ik maak er nu niet bepaald een geheim van.
Anyway, het is idd vast verwarrend. Ik laat ze samenvoegen.

2 accounts overzichtelijker dan 1? persoonlijk en verkopen ?

sorry, slap verhaal. mij bekruipt toch het gevoel dat je niet als maks aangesproken wil worden op de torenhoge prijzen van splinter cell, zeker niet als je als maks 'persoonlijk' probeert zo goedkoop mogelijk dingen te scoren.

wat ik al zei, als je zo een eigen zaak tot een succes denkt te maken, wens ik je sterkte.

ik neem aan dat je de prophecy niet wil - (geen pb teruggehad) - maar nu begrijp ik dat ook wel. 300 opgestuurd naar belgië is een leuke prijs voor eigen gebruik, maar niet als er nog een splinter cell marge bovenop moet.

Ik snap niet goed over welke pb van een prophecy je het hebt leo. Ik heb in elk geval niks gehad. M'n box zat vol een paar dagen terug, misschien daarmee...

En sjah, ik vind het dan een slap verhaal. Ik hou zo voor mezelf m'n zaken gescheiden...

Qua prijzen denk ik niet dat jij hoeft te oordelen, laat staan over manieren van verkopen. Ik heb over jou en anderen genoeg verhalen gehoord.
Ik ga niet in discussie. Ik heb nooit iemand iets misdaan, De accounts worden samengevoegd, mijn verontschuldigingen voor de verwarring, en daarmee is voor mij de zaak klaar.

De questie blijft dat je tegelijk een prophecy vraagt en verkoopt ... ?

je kan hier net editten, lastig

moet dus zijn 'vind het dan een slap verhaal'
via Maks deed ik alles wat m'n eigen studio/vragen.verkopen aanging, via splinter alles van de zaak. Veel overzichtelijker maar wellicht dus verwarrend voor anderen, waarvoor excuses

De questie blijft dat je tegelijk een prophecy vraagt en verkoopt ... ?

heel simplel. ik had hem verkocht met de hoop op een Z1, maar wil er graag alsnog eentje terug
Voorts heb ik met de zaak nog een prophecy, maar die is me optisch niet mooi genoeg om zelf te houden.

Qua prijzen denk ik niet dat jij hoeft te oordelen, laat staan over manieren van verkopen. Ik heb over jou en anderen genoeg verhalen gehoord.
Ik ga niet in discussie.

maar kom niet aan met die losse flodders van 'genoeg verhalen gehoord'. altijd makkelijk om in het verborgene met verhalen te komen, of je vaag uit te spreken over verhalen die je gehoord hebt.
zelf geef ik mijn mening liever in het openbaar, dan kan die ook weersproken worden.

verder hoef ik ook niet zo nodig in discussie, ik weet genoeg. en wat een ander met de informatie doet, moet ie zelf weten. voor mezelf weet ik dat ik niks koop/verkoop van/aan maks of splinter cell. en zo zullen er ook ongetwijfeld mensen zijn, die niets met leo te maken willen hebben. geen probleem.

het lukt dacht ik niet, om een pb te versturen naar een volle box. en ik heb m in mijn verzonden bakje staan.

Ehm, niet Leo zijn verhaal - het prophecy antwoord ... 370 voor een prophecy die niet goed genoeg is voor jezelf ...

Nou vooruit, dan is het slap gelul :)
Ik ben geen leugenaar, niet tegen anderen en evenmin naar mezelf toe. ik sta recht in m'n schoenen en kan zonder blikken of blozen in de spiegel kijken.

Ehm, niet Leo zijn verhaal - het prophecy antwoord ... 370 voor een prophecy die niet goed genoeg is voor jezelf ...

dat heb je dus fout begrepen, jongen
ik had een hele mooie (die van 370) ddie weggegaan is voor een Z1 die er nooit gekomen is uiteindelijk. Ik zoek dus terug een prophecy, en een mooie.
Ik heb er eentje met de zaak, maar die is voor mezelf -ik heb nogal hoge eisen naar optische staat- niet mooi genoeg. En die verkoopt ook zeker niet voor 370

Status
Please reply by conversation.
Back