Korg Poly 61

Status
Please reply by conversation.
en leo, met alle wil van de wereld, maar ik kan geen mailtje over een prophecy terugvinden van jou.
Ik ben ook zeker niet uit op ruzie maken of iets dergelijks. Ik dacht dat jij zeker wel doorhad dat de splinter account ook van mij was. Je hebt dikwijls genoeg op de 2...

Man man man, ik wist niet dat we hier een tweedehandspolitie hadden zeg, jeezes. Laat niet op je kop schijten Maks, perfect valabel om 2 accounts te hebben als een dient om enkel te kopen/verkopen. Waarom dit als slap gelul afgedaan wordt is me een raadsel.

2 accounts is tegen de forumregels, alle slappe kutsmoesjes ten spijt.
je moet erop kunnen vertrouwen dat eenieder eenieder is en niet een "schizoachtige constructie voor overzichtelijkheid".
slap gelul , en dat geldt ook voor de uitvlucht van het samenvoegen. de discussie is uitgebreid diverse malen gevoerd alhier.
slap , onbetrouwbaar, boe

Z1 kopen? 250 euro, helemaal functioneel alleen niet alle functies werken... zeg maar. Is zeer zeker (winst) te maken.

Lekker boeiend, ik heb goede ervaringen met Maks. Gaat altijd top, heb altijd de prijs gekregen die ik vroeg. Of twee accounts handig zijn, tja, voor hem blijkbaar wel. Hij lost het zo goed op lijkt me voor degenen die er tegenaan lopen.

je moet het gewoon niet doen, verlaagt de betrouwbaarheid/ het onderling vertrouwen, dat meerdere accounts gedoe. niet goed voor niemand. ook niet voor mensen die eerlijk wat zaken willen doen.
maak er verder geen punt van, zal best dat op zich "de gozer" oke is en eerlijk in z'n handel. da's mooi. dat zien en hoor ik graag.
heb verder geen interesse in een poly61, tenminste niet op dit moment;)

( en om m'n postcount wat op te vijzelen )
en ook niet in een z1, tenminste nu even niet

heb dus een prophecy, ziet er zeer mooi uit, minimale gebruikssporen, werkt prima, ook de outputs ok, maar de aftertouch is op een aantal toetsen een kwestie van hard werken. zoals bij veel prophecy's is de strip ingedrukt. dit kan worden verholpen door de boel op te hogen door er een strip onder te plakken, dubbelzijdig plakband bv., maar de prophecy heeft al zoveel leuke controllers en die aftertouch is toch wel veel drukwerk.

275 of 300 inclusief post, dat was de boodschap in de pb, maar ik heb dus net gemeld dat ik geen zaken doe met dubbele accounts. ook niet handig. nouja, het is geloof ik opgelost hè, wordt een enkele account.

hopelijk wordt het dan weer gewoon maks, want ik vond die splinter cell wel erg duur ;)

Status
Please reply by conversation.
Back