• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te koop Yamaha DX-5, Akai AX-80 en evt. Jen SX-1000

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

desnark

Nieuwkomer
Beste lezer,
Ik ga de bezem door m'n instrumenten halen. Heb een tijdje fanatiek verzameld en de mooiste synths uit mijn jeugd aan te schaffen. Ga ze nu beetje bij beetje wegdoen uit ruimte maar vooral aandachtsgebrek. Wil me concentreren op piano spelen en verder niets.

Daarom uit Amerika (dus met aparte voeding) uit studio Yamaha DX-5 (met 2 cardtrigdes. 1 zijkant lichtbeschadigd). Een AKAI AX-80 in zeer goede staat ook uit amerikaaanse studio. En een JEN SX-1000 in goede staat, incl papieren 'presets'. mist bij 1 toets onder een klein randje (kan je niet/nauwelijks zien of voelen).

Richt vraagprijzen: Yamaha 1000 euro (hmmm hier heb ik zelf veel meer voor betaald, maar liefde maakt blind), Akai 500 euro (ook teveel voor betaald, maar die lampjes zijn zo mooi), Jen 350 euro.

Omdat de JEN klein is overweeg ik die nog te bewaren (lijkt me leuk om aan m'n kinderen later uit te leggen hoe een synth werkt)..

Ben benieuwd.
Omgeving HAARLEM/AMSTERDAM

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back