TB 303 accent en slides programeren

Vox

Ingeburgerd
hey,

ik heb net een TB gekocht en nu denk ik dat hij niet helemaal 100% werkt

nadat je de TB note for note geprogrammeerd hebt, kan je via de write/next knop door je note gaan. Als je de TB in pitch mode hebt staan kan je normaal gezien accenten en slides op noten toekennnen. Ik kan echter niet door de noten "sciclen" via de write/next knop, en dus ook geen accenten of slides toekennen.

Waarschijnlijk doe ik iets verkeerd, maar toch liever ff checken of er inderdaad niet kapot is aan deze TB303...

alvast bedankt voor tips & tricks 8)

Moeilijk te zeggen van een afstand, kan best dat je zelf iets verkeerd doet. Komt er wel geluid uit?
Wat is sciclen? steppen bedoel je wellicht? Om accent/slide toe te kennen moet je de gewenste step cq. note hebben (kan alleen vooruit) en write/next ingedrukt blijven houden, dan accent/slide drukken en write/next loslaten. Ik doe dat meestal tijdens de 2e cyclus, ik programmeer eerst de toonhoogstes en daarna de accents of slides.
Er staan best wat tutorials op internet over het programmeren van een 303.
http://youtu.be/ZV68yA0dPwA
Misschien dat dat helpt.

Aah, een tukker :)

Skieklen die nie oak doar nen 303?

http://www.agriaffaires.nl/tweedehands/landbouwtractor/1625403/fortschritt-zt-303.html

fortschritt-zt-303-hersteller-145124.jpg

De gewone handleiding staat online. Er is ook een beknopte handleiding. Alleen die kan ik ff zo vlug niet voor je vinden. Waarschijnlijk doe je iets verkeerd.

De gewone handleiding staat online. Er is ook een beknopte handleiding. Alleen die kan ik ff zo vlug niet voor je vinden. Waarschijnlijk doe je iets verkeerd.

Handleidingen lezen zijn zo 1998 :)

top! het niveau is hier nog steeds even hoog... :)
Humor doet leven maar ik hoop dat je iets aan bovenstaande tip hebt (toen het draad nog serieus was).

Handleidingen lezen zijn zo 1998 :)

Humor doet leven maar ik hoop dat je iets aan bovenstaande tip hebt (toen het draad nog serieus was).

Het zal wel liggen aan m'n leeftijd.. Vroeger had je geen internet :D

Back